Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Hvilke kaker foretrekker du i bursdag? Anonymkode: 77315...cb4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Sjokoladekake er et must i barneselskap, har ei jente som kun spiste sjokoladekake av kaker når hun var 3 år. Men er det snakk om til barneselskap eller til familie/voksenselskap? Verdens beste, gunhilds sjokoladekake, ostekake, det er de kakene jeg pleier å bake. Og evt kanelboller, saltstenger, potetgull/skruer Anonymkode: 0ee89...f87
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Det blir bare familie, ja. Sjokoladekake hadde jeg faktisk tenkt til å droppe denne gangen - jeg klarer ikke å lage «spennende» sjokoladekaker... Barna mine spiser alle kaker, så her er det ingen grenser. Tja, kanskje en ostekake? Det er godt. Noen andre favoritter, da? hi Anonymkode: 77315...cb4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det blir bare familie, ja. Sjokoladekake hadde jeg faktisk tenkt til å droppe denne gangen - jeg klarer ikke å lage «spennende» sjokoladekaker... Barna mine spiser alle kaker, så her er det ingen grenser. Tja, kanskje en ostekake? Det er godt. Noen andre favoritter, da? hi Anonymkode: 77315...cb4 Sjokoladekake i barnebursdag skal ikke være spennende. Det skal bare være en god skuffkake med glasur og godteripynt. Synes jeg. Anonymkode: 079de...7bd
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Gulrotkake, suksessterte og pavlova 😍 Anonymkode: 90c69...e5c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Gulrotkaka til Trine a' la Room - den har 6-åringen ønsket seg til helgens bursdag https://trinesmatblogg.no/recipe/gulrotkake-a-la-r-o-o-m/ pluss Toros langpanne sjokoladekake da den er glutenfri. Anonymkode: b7a9f...eb8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Her vil barna ha Brownies, gjerne Toro. Oreo kake, eller sjokolademuffins. Det er favorittene. Ellers liker de også skumkake (kokosbollekake). Snickerskake, sjokoladekladdkake. Anonymkode: f4200...f67
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Her lager vi kaker vi vet barnet liker, så det blir sjokoladekake og muffins. Anonymkode: 41042...8a1
Superdolly Skrevet 4. mai 2018 #10 Skrevet 4. mai 2018 Jeg hadde laget barnets favoritt + en kake til. For mine barn ville det blitt gulrotkake (eldste), verdens beste (mellomste) eller en klassisk bløtkake med ordentlig krem.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #11 Skrevet 4. mai 2018 Jeg er glad i alt! Boller, kringle med manelfyll, fruktsalat med vaniljeis/saus, sjokoladekake (mange gode på detsoteliv), vaniljekake med epler på, kokoskake, bløtkake, snickerskake, kanelboller, New York ostekake. Men mine favoritter foruten gjærbakst: smuldrepai med is, lemonies, pavlova og blondies. Anonymkode: 0d2da...c4c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #12 Skrevet 4. mai 2018 Banana norske bars (altså banankake) fra passion for baking er også knallgod! Anonymkode: 0d2da...c4c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #13 Skrevet 4. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Banana norske bars (altså banankake) fra passion for baking er også knallgod! Anonymkode: 0d2da...c4c Morsel, ikke norske ☺️ Anonymkode: 0d2da...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå