Gå til innhold

Vi skal feire 3-åringen neste lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kaker foretrekker du i bursdag?

Anonymkode: 77315...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladekake er et must i barneselskap, har ei jente som kun spiste sjokoladekake av kaker når hun var 3 år.

Men er det snakk om til barneselskap eller til familie/voksenselskap?

Verdens beste, gunhilds sjokoladekake, ostekake, det er de kakene jeg pleier å bake. Og evt kanelboller, saltstenger, potetgull/skruer

Anonymkode: 0ee89...f87

Skrevet

Det blir bare familie, ja.

Sjokoladekake hadde jeg faktisk tenkt til å droppe denne gangen - jeg klarer ikke å lage «spennende» sjokoladekaker...

Barna mine spiser alle kaker, så her er det ingen grenser. Tja, kanskje en ostekake? Det er godt. Noen andre favoritter, da?

hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir bare familie, ja.

Sjokoladekake hadde jeg faktisk tenkt til å droppe denne gangen - jeg klarer ikke å lage «spennende» sjokoladekaker...

Barna mine spiser alle kaker, så her er det ingen grenser. Tja, kanskje en ostekake? Det er godt. Noen andre favoritter, da?

hi

Sjokoladekake i barnebursdag skal ikke være spennende. Det skal bare være en god skuffkake med glasur og godteripynt. Synes jeg. 

Anonymkode: 079de...7bd

Skrevet

Gulrotkake, suksessterte og pavlova 😍

Anonymkode: 90c69...e5c

Skrevet

Her vil barna ha Brownies, gjerne Toro. Oreo kake, eller sjokolademuffins. Det er favorittene. Ellers liker de også skumkake (kokosbollekake). Snickerskake, sjokoladekladdkake. 

Anonymkode: f4200...f67

Skrevet

Her lager vi kaker vi vet barnet liker, så det blir sjokoladekake og muffins.

Anonymkode: 41042...8a1

Skrevet

Boller med små barn

Anonymkode: 224a7...133

Skrevet

Jeg hadde laget barnets favoritt + en kake til. For mine barn ville det blitt gulrotkake (eldste), verdens beste (mellomste) eller en klassisk bløtkake med ordentlig krem.

Skrevet

Jeg er glad i alt!

Boller, kringle med manelfyll, fruktsalat med vaniljeis/saus, sjokoladekake (mange gode på detsoteliv), vaniljekake med epler på, kokoskake, bløtkake, snickerskake, kanelboller, New York ostekake. 

Men mine favoritter foruten gjærbakst: smuldrepai med is, lemonies, pavlova og blondies. 

Anonymkode: 0d2da...c4c

Skrevet

Banana norske bars (altså banankake) fra passion for baking er også knallgod!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Banana norske bars (altså banankake) fra passion for baking er også knallgod!

Morsel, ikke norske ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...