Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Er det ikke ennå sånn at det er bare en rutine ultralyd for gravide? Altså når alt er normalt i svangerskapet? Ei jeg kjenner er gravid og har hatt 3 styk, hun er i uke 18. Og hun sier at alle er rutine. Jeg sa at det er bare vanlig med ordnærultralyd i ca uke 18 men hun sa at nei nå får man mange. Alle er tatt på sykehuset så hun går ikke til en privat gynekolog eller noe sånt. Hun har en spesiell sykdom så jeg spurte om det er derfor men hun nekter for det. Har jeg gått glipp av nye rutiner? Jeg er ikke gravid selv Kun nysgjerrig Anonymkode: 93492...201
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Det er fortsatt kun ordinær ultralyd. Men med noen tilstander hos mor er det rutine med flere UL. Så mulig hun bare har misforstått det Anonymkode: aed34...897
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er fortsatt kun ordinær ultralyd. Men med noen tilstander hos mor er det rutine med flere UL. Så mulig hun bare har misforstått det Anonymkode: aed34...897 Jeg spurte om hun kan ha misforstått, men hun sa nei. Jaja er ikke min sak egentlig å blande meg men er hun som informerer meg om hvordan det går Anonymkode: 93492...201
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Jeg er gravid nå og den eneste ultralyden man blir tilbudt i Norge er den ordinære ultralyden som er rundt uke 18. Anonymkode: 74144...f67
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 Legen min har eget apparat. Så jeg fikk 9 stk tror jeg hehe. Før ordinær. Men jeg hadde risikosvangerskap da. Han sa hver gang jeg kom inn der :" legg deg ned så ser vi på babyen !" 😊 Anonymkode: 3d6a8...8fe
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Legen min har eget apparat. Så jeg fikk 9 stk tror jeg hehe. Før ordinær. Men jeg hadde risikosvangerskap da. Han sa hver gang jeg kom inn der :" legg deg ned så ser vi på babyen !" 😊 Anonymkode: 3d6a8...8fe Men da var det jo en grunn til at du hadde mange ul. Og hun her reiser langt til sykehuset for ul fordi hun bor langt unna sykehuset. Anonymkode: 93492...201
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #7 Skrevet 4. mai 2018 Jeg har fått mange ul gratis på sykehuset med alle pga min historie. Har født 2 premature. Jeg er gravid nå også. Får flere ul. Men det er ekstra ordinært. Det er ikke noe nytt Anonymkode: a1c93...ebf
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 Høres ut som venninna di juger. Jeg fikk mange i første svangerskap pga seteleie. Med de andre betalte jeg selv for noen ekstra. Kjenner fler som får «mange» men det er det grunner til. Ikke bare fordi Anonymkode: ec76e...b94
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Jeg hadde ul i uke 13, 20 og 21, i tilegg skal jeg ha en i uke 24 og uke 34. Men det er pga at jeg har ett høyrisikosvangerskap. Tenker venninnen din har misforstått noe. Anonymkode: f30e6...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå