Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Vi fikk en kattunge for 2 uker siden som viser helt tydlig at han vil ut. Er det greit å ta pusen ut med sele på så vi kan gå med pusen ute i bånd? Eller skal vi forsette å holde pusen inne? Anonymkode: 89cca...fa9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Jeg ser ikke noe problem med å lufte katten i bånd hvis den vil det. Jeg prøvde det med min når jeg fikk den, men hun ble til en slapp vaskefille så fort hun fikk på selen, hun nektet å stå på beina sine Så det måtte jeg bare droppe Anonymkode: ecc49...53f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Vi har en litt større kattunge ute i bånd. Går helt fint. Vi har vaskefilleproblemet ovenfor når vi tar på båndet inne vi også. Men når vi går ut tar nysgjerrigheten over, og han kommer seg på bena. Jeg liker å ha ham i et langt bånd når jeg holder på i hagen. Da har han en del frihet til å utforske selv. Han surrer seg inn hele tiden, så jeg nå knyte ham løs rett som det er. Vi kjøpte et langt hunde- og kattebånd. Med det ble for tungt, så vi gikk over til å knyte fast en lang hyssing i ryggselen. Anonymkode: 69ea1...270
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 Prøv bånd ja Kattunger finner sjelden veien hjem om de stikker alene så tidlig. Retningssansen er ikke fullt utviklet før de er omtrent 8 mnd, da kan du slippe ut og passe på så vil den utvikles mer og mer. Anonymkode: a2515...fa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Prøv bånd ja Kattunger finner sjelden veien hjem om de stikker alene så tidlig. Retningssansen er ikke fullt utviklet før de er omtrent 8 mnd, da kan du slippe ut og passe på så vil den utvikles mer og mer. Anonymkode: a2515...fa6 Å slippe han ut alene var aldri ett alternativ for det er han altfor liten til enda. Tror jeg prøver med bånd jeg Anonymkode: 89cca...fa9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Prøv bånd. Vær obs på at de er mye tynnere enn de ser ut til så du må sjekke om båndet sitter godt nok. Rømmer katten ut av båndet er den for liten til å finne veien hjem. Vi gikk med katten i bånd fra den var 3mnd (da vi fikk den) til den kunne kastreres. Gikk så fint så 😊. Når vi slapp katten ut alene var den godt kjent å fant veien lett tilbake 😊. Anonymkode: 5d275...8e4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Vi tok med vår pus ut på terassen først, også litt i hagen. Uten bånd, men vi satt i gresset med den. Gjort det med alle kattene (vi hadde 3). De er så hjemmekjære at de stikker aldri lenger enn til postkassa Har tilogmed hatt de med på biltur til vestlandet og lufta de på fjellet Anonymkode: 236ad...023
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #8 Skrevet 4. mai 2018 la han gå løs, går helt bra at en kattunge er ute, er bare tull at de må holdes inne så og så lenge Anonymkode: 86f97...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå