Gå til innhold

Dere med Bicorn uterus..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette og gått igjennom flere svangerskap? 

Jeg er i mitt andre svangerskap nå, og bicorn uterus synes ikke like godt på ultralyd som sist og de mener det kan være fordi livmoren har gått igjennom et svangerskap og fått «strekt» på seg fra sist.

Men jeg har samme «plagene» som sist; baby ligger stort sett alltid på høyre side, og sterke kynnere kommer bare jeg går 20 meter. Det som jeg lurer på om noen andre har erfaring med er smerter i magen ved bevegelse? Jeg får grusomt ubehag og smerte i høyre side av magen når jeg er i bevegelse. Slik at jeg må stoppe, og helst krype helt sammen før det gir seg. 

Leger og jordmødre har forskjellige meninger for hver kontroll 🤔 Så jeg håper kanskje noen andre har erfaringer med dette å dele? 😊

Anonymkode: 06ac0...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt 🙏🏻

Anonymkode: 06ac0...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...