Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må låne en bil som er automatgir på og jeg har følgende spm; når bruker jeg nøytral?i kryss etc da holder jeg bare bremsa inne og slipper rett ut og gir gass eller er det som med cluthen at du må ta den gradvis ut??🙈Er bare vant til manuelt....

Anonymkode: 1b76b...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bruke nøytral i det hele tatt. La den stå i drive i kryss og alt, bare ha bremsen inne. Utenom det bruker du kun revers og park

Anonymkode: 0c90a...c80

Skrevet

Og fra brems til gass er det bare å slippe bremsepedalen og flytte foten til gasspedalen 

Anonymkode: 0c90a...c80

Skrevet

Bruker ikke nøytral. D for drive. Holder bremsen inne for å sette den i D og slepper den som normalt og trykker gassen forsiktig inn. 

Anonymkode: a4318...b0d

Skrevet

Å takk for svar👌🏻😁Er det mulig å kvele en automat?🤣

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å takk for svar👌🏻😁Er det mulig å kvele en automat?🤣

Nei

Anonymkode: 19ade...c73

Skrevet

Hehehe takk for svar🙈Hva skjer om den ikke settes i park og den skrues av, kan den begynne å rulle?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehehe takk for svar🙈Hva skjer om den ikke settes i park og den skrues av, kan den begynne å rulle?

Går ikke an å skru av motoren uten å ha den i park og du holder bremsen inne.  Og den triller hvis du går ut av bilen i drive. 

Forøveig så brukes nøytral når man trenger av hjulene triller, slik som ved tauing. 

Anonymkode: 9287c...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...