Gå til innhold

Er sååå babysyk, men jeg har jo tre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det voldsomt å få fire? 

Anonymkode: d99a4...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har du tid og penger, så kjør på! Men husk at antall fotballtreninger, håndballtreninger, flybilletter og kvelder du må hjelpe med tysk og nynorsklekser om kort tid må ganges med 4!

Skrevet

Hvor gamle er de andre 3 da?

Anonymkode: e0165...b2c

Skrevet

10,7 og 3 😊

Skrevet

Jeg venter nr 4. Uplanlagt. Jeg er ikke happy 

Anonymkode: 194f3...08f

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg venter nr 4. Uplanlagt. Jeg er ikke happy 

Anonymkode: 194f3...08f

Hvorfor ikke? 

Skrevet

kjør på, vi gjorde det, hadde 3 ei på 16, en på 10 og en på 2

Anonymkode: 7f6f6...37f

Skrevet

Våre er nå 16, 14, 10 og 9 år, har aldri angret.

Anonymkode: 7639a...1f5

Skrevet

Hva gjør du om du fremdeles er babysyk etter å ha født barn nr. 4?

Anonymkode: 02108...c58

Skrevet

Jeg ble mest babysyk da jeg fikk nr 3. Man må si stopp en gang og jeg er nesten glad at alder sa stopp for meg. Hvis jeg var yngre,ville jeg trolig fått nr 4. 

Anonymkode: 5506d...bac

Skrevet

Se for deg at du har dine tre og får en til. Svangerskapet er tungt, bekkenløsning, konstant kvalm og humørsvingninger. Etter fødsel er du utslitt etter svangerskapet og har smerter. Så får ungen kollik. Mannen drar. Gulp, ammetrøbbel, våkenetter, vond rygg og konstant sliten. Fremdeles babysjuk? 

Anonymkode: 9c09d...1a2

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se for deg at du har dine tre og får en til. Svangerskapet er tungt, bekkenløsning, konstant kvalm og humørsvingninger. Etter fødsel er du utslitt etter svangerskapet og har smerter. Så får ungen kollik. Mannen drar. Gulp, ammetrøbbel, våkenetter, vond rygg og konstant sliten. Fremdeles babysjuk? 

Anonymkode: 9c09d...1a2

Jeg er den anonym ove deg. Det tredje og siste svangerskapet var det beste. Jeg var nesten ikke kvalm,litt trøtt, det var nytelse fra strayen til enden. Fødselen var litt mer oppstyr,barsel herlighet gikk lynraskt. Permisjonen var nytelse,jeg ønsket ikke at det skulle ende. Barnet ble fødtbi slutten av september så det var stort nok om våren og sommeren. Vi reiste mye. De to eldre var første og andre klasse så store nok til å klare mye selv. Men som sagt,alder sa stopper og faktum at jeg hadde tre ks bak meg.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er den anonym ove deg. Det tredje og siste svangerskapet var det beste. Jeg var nesten ikke kvalm,litt trøtt, det var nytelse fra strayen til enden. Fødselen var litt mer oppstyr,barsel herlighet gikk lynraskt. Permisjonen var nytelse,jeg ønsket ikke at det skulle ende. Barnet ble fødtbi slutten av september så det var stort nok om våren og sommeren. Vi reiste mye. De to eldre var første og andre klasse så store nok til å klare mye selv. Men som sagt,alder sa stopper og faktum at jeg hadde tre ks bak meg.

Oi da,glemte dem vidunderlige amminga! Altså etter 3 barn mine pupper jobber som bare det. Etter 18 måneder med koseamminga ble det slutt denne helga,snufs,snufs...jeg klemte lillemann og sa puppen gikk ha det og ham rakk hånden opp fra senga og sa ha det...😪😥

Skrevet

Mine svangerskap va alle flotte. Jeg var i god form, trente og hadde overskudd. Derfor var det heller ingen hindring å gå for nr 4. Men alle svangerskap er ikke like. Med nr 4 ble jeg kvalm med en gang og lå med hypermesis frem til uke 28, så kom bekkenløsning for fult. Det ble alt for mye arbeid alene på mannen og jeg var sengeliggende. I tillegg var jeg dårlig første 10 ukene etter fødselen og babyen slet med magen, gråt mye og bare jeg kunne trøste. Endte opp med svært dårlig samvittighet for de eldre barna. Og forholdet til mannen er enda ved randen. Ville tenkt meg om en gang til? Og har dere råd og tid til et barn til?

Anonymkode: e096c...a76

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine svangerskap va alle flotte. Jeg var i god form, trente og hadde overskudd. Derfor var det heller ingen hindring å gå for nr 4. Men alle svangerskap er ikke like. Med nr 4 ble jeg kvalm med en gang og lå med hypermesis frem til uke 28, så kom bekkenløsning for fult. Det ble alt for mye arbeid alene på mannen og jeg var sengeliggende. I tillegg var jeg dårlig første 10 ukene etter fødselen og babyen slet med magen, gråt mye og bare jeg kunne trøste. Endte opp med svært dårlig samvittighet for de eldre barna. Og forholdet til mannen er enda ved randen. Ville tenkt meg om en gang til? Og har dere råd og tid til et barn til?

Anonymkode: e096c...a76

Litt interessant at dette er hverdagen for mange kvinner men for en mann betyr det at han går fra forstanden.

Anonymkode: ccbef...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...