Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Ja, det gjør jeg. Har lissom ingen å feire det med unntatt barna mine som har blitt store. De bryr seg ikke lenger. Samtidig så føler jeg at vi må ut og ikke bare sitte inne. Alt de bryr seg om er data. Klarer jeg å få de med ut, så blir det bare surmuling. Har bare lyst til å legge meg under dyna og bare lar dagen flyr avgårde.... Anonymkode: c6c40...01d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Dere må ikke ut hvis dere ikke vil, men kanskje du kan få med barna ut for å spise? Ellers kan du dekke opp med god mat hjemme. Spør barna hva de vil ha, og få dem til å bidra på kjøkkenet. Pynt dere og bordet og lag litt høytid. Se en film sammen, spill brettspill, eller prøv deg på dataspill med dem. Anonymkode: 7936a...e12
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Det er ikke familier i nærheten som er alene også, så kanskje dere kan være sammen? Jeg føler på det samme, men jeg har ikke barn heller og bor et sted hvor jeg har lite nettverk. Jeg har ingen finklær lenger og ikke økonomi til å skaffe meg noe heller etter at jeg ble langvarig syk. Så jeg har ikke vært ute på 17. mai de siste årene, jeg går ikke blant folk i hverdagsklær på 17. mai. Trist, for jeg synes det er en flott dag. Så jeg prøver å gjøre det litt koselig hjemme istedenfor. En ekstra god frokost og middag, og så ser jeg på 17.mai-sendingen til Nrk for å få litt stemning. Anonymkode: 919e1...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå