Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Kunne dere tenke dere en ny kjæreste som har småbarn? Min minste er snart 12, og har møtt en mann som har barn på 2 og 5. Kjenner dette plager meg litt, da jeg selv er ferdig med småbarnstiden. Det er rett og slett så utrolig deilig når ungene gror til og er mer selvstendige. Dette kommer nok av at jeg har hatt aleneansvar for mine, og har mange til tider slitsomme år bak meg. Ungene hans er nydelige små som jeg stortrives sammen med. Jeg elsker småunger, men kunne ikke tenke meg å ha smått på heltid lenger. Er det vanlig å tenke slik? Anonymkode: ef447...f10
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Jeg er så glad mannens barn er tenåringer! Forstår deg godt! Anonymkode: 6ed49...913
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Jeg er singel med en sønn som blir 11 i sommer. Jeg er rundet 40 selv og ønsker ikke flere egne barn og føler vel litt på det samme som deg at jeg ikke ønsker små stebarn heller. Siden jeg er såpass gammel så treffer jeg som regel menn med store barn jeg da. Han jeg har truffet nå nylig har en på 8, det syns jeg går bra. Men jeg er ikke heeelt spikret på det da, treffer jeg drømmemannen over alle så er det viktigere enn at han har små barn med seg. Enhver situasjon nå vurderes etter hvor herlig mannen er 😄 Anonymkode: 5cc16...05a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Jeg kan ikke tenke meg en mann med små barn, mulig kjærester men ikke samboere. Jeg vil ikke bli bonusmamma for noen små igjen. Blir jo bonusmor om jeg er kjæreste med faren, men jeg blir ikke den som skal oppdra, ta de daglige kampene som blir med barn, trass, bleieskift osv. Jeg er helt ferdig med småbarn. Var har vært bonusmor i 11år, hyggelig og koselig men ikke noe som frister igjen etter som jeg har funnet ut hvordan en mann kan bli når vi flytter sammen, mine og dine barn og hele pakka. Nå vil jeg nyte friheten det er med å ha store barn, så om det kommer en kjæreste inn i mitt liv så blir det særboere om han har små barn. Jeg ble bonusbestemor når jeg var sammen med min ex, jeg er heldig og har henne enda i mitt liv så jeg har kommet dithen i livet at det bare er barnebarn som er små i mitt hus. Anonymkode: fdc4e...60c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Åh så lettet jeg blir for å se at jeg ikke er alene om disse tankene. Vi er og begge bikket 40, men er i forskjellige livsfaser. Han er en fantastisk mann, som jeg har kjent i mange år, vært sammen i to. Likevel føler jeg det er best å være særboere. Han sier heldigvis han forstår meg, så den saken er grei. Bare godt å høre at jeg ikke er alene om å føle det slik Anonymkode: ef447...f10
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Jeg har vært 100% alene med mine barn i 12 år, nå er de tenåringer. Jeg ønsker ikke å møte en mann med små barn. For jeg endelig er mine barn større, det har vært utrolig tøft i alle år. Og nå starter jeg og få mer frihet, og jeg orker ikke tanken på å skulle ta meg av små barn igjen. Anonymkode: e2fb7...e5c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Jeg har enda barneskolebarn, 6 og 10 år men er gift. Og jeg vet godt med meg selv at skulle jeg om noen år ut på markedet så er det overhodet ikke aktuelt med en mann med små barn. Nå er jeg godt oppe i 40-årene også så jeg ville vel ganske naturlig møtt menn på min egen alder. Jeg kunne aldri tenkt meg å bli bonusmamma til mindre barn, mulig jeg hadde sett annerledes på det om jeg var 20 år yngre. Anonymkode: 6a44c...e59
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kunne dere tenke dere en ny kjæreste som har småbarn? Min minste er snart 12, og har møtt en mann som har barn på 2 og 5. Kjenner dette plager meg litt, da jeg selv er ferdig med småbarnstiden. Det er rett og slett så utrolig deilig når ungene gror til og er mer selvstendige. Dette kommer nok av at jeg har hatt aleneansvar for mine, og har mange til tider slitsomme år bak meg. Ungene hans er nydelige små som jeg stortrives sammen med. Jeg elsker småunger, men kunne ikke tenke meg å ha smått på heltid lenger. Er det vanlig å tenke slik? Anonymkode: ef447...f10 Får du dem på "heltid", da? Bor de kun hos ham? Jeg har bare store barn (10+) og er singel. Og hvis han er den rette fyren, ville det ikke være så ille at barna er små. Koselig, det. Anonymkode: e8484...c5d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 jeg har 2 gutter på 12 og 15, er samboer med en som er pappa til en på 5 og 3, går kjempe fint, venter vårt første felles nå Anonymkode: 732a0...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå