Gå til innhold

Er dette advokat mat????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev her for ikke så lenge siden om en far som ville flytte til utlandet. Jeg har gjort klart alt sagt opp skolen, snakket med ny skole ordnet alt det praktiske. I kveld kommer han med det at han ikke skal flytte likevel. Men NÅ har jeg fått nok!! Er dette noe for advokater? Kan jeg få det rettslig at barna skal bo hos meg i stedet for 50/50? Igjen setter han seg i samme posisjon. Og kan ombestemme seg når som helst. For min datter hadde dette vert året hun bytter til ungdomsskole. Er dette noe en advokat kan hjelpe meg med? Han er fryktelig manipulerende og for dessverre til det meste selv om det bare er løgn! Han løy forige gang vi var i retten også! Om noen vet om en bra advokat som er flink til sånt please rop ut. 

Anonymkode: aafc6...ae5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor måtte barnet bytte skole pga far ville flytte til utlandet? Skulle dere flytte etter?

Anonymkode: 7c909...b8e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor måtte barnet bytte skole pga far ville flytte til utlandet? Skulle dere flytte etter?

Fordi at skolen er 50min kjøretur unna der jeg bor kun fordi at dette var fars ønske! Dette fikk han trunphet igjennom på forrige rettsak. Dette er en privat skole som koster en del penger også. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi at skolen er 50min kjøretur unna der jeg bor kun fordi at dette var fars ønske! Dette fikk han trunphet igjennom på forrige rettsak. Dette er en privat skole som koster en del penger også. 

Ok, da skjønner jeg godt at du byttet skole. Han kan jo ikke klage på det valget da

Skrevet

Ta det med advokat. Det ville jeg gjort. 

Anonymkode: 6d59d...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...