Gå til innhold

Har du laget koldtbord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har hatt koldtbord: hva ville du evt endret? Hva gikk mindre/mer av enn du regnet med?

Anonymkode: 7db0f...d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville antakelig hatt litt mindre av alt. Ble alt for mye mat. Laget masse forskjellig. Kyllingen ble borte da ( laget kyllingfileter i stedet for lår), men ellers ble det i alle fall nok mat. 

Anonymkode: c9398...932

Skrevet

Røkelaks, kald helstekt ørret, roastbiff, karbonader og waldorfsalat ville jeg hatt mye mindre av da folk spiste veldig lite av det. Ellers så gikk det mye spekemat, eggerøre, potetsalat, urtebrød, varm grillribbe, varm kyllingfilet (marinert i hvitløk, paprikapulver, pepper, chili med mer), fat med frukt, forskjellige pølser, vegetarsalat, salat med kylling. 

Anonymkode: 61393...5c9

Skrevet

Jeg lagde selv til navnefest for tre år siden. Var egentlig veldig fornøyd og kan ikke so det manglet på noe. Hadde igjen mye mat til restlag dagen etter, det var fint☺️

Skrevet

Det blir aldri nok eggerøre.

Anonymkode: 74954...0d3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det blir aldri nok eggerøre.

Anonymkode: 74954...0d3

Slenger meg på denne. Eggerøre blir det ofte tomt for på koldtbord.

Ellers er det veldig godt å lage roastbeef selv av indrefilét, men det blir fort dyrt.

Jeg har pleid å "pille" rekene selv, for jeg synes det er bedre enn lakereker. Mye jobb, men verdt det.

Anonymkode: cd054...ff1

Skrevet

Det gikk egentlig som forventet alle gagene.  Eller, vi hadde alt alt for mye mat, men det er jo bare en bonus. Mye kan fryses, og vi hadde mye besøk. 

Det eneste som overrasker meg hver gang er hvor fryktelig billig det er å lage selv. Man er nede i kuvertpris på noen få titalls kroner om man har 30 gjester.   

Anonymkode: 25e71...1c2

Skrevet

Jeg mener at det må være mye mat, syns det er stusselig når alt er tomt.

Slenger meg på at eggerøre går det vanvittig mye av. Jeg lage koldtbord til 20 stykker og 30 egg til eggerøre men det var for lite. Det som gikk mye av var roastbiff, kjøttboller og kyllingfilet. Det ble spist forholdsvis lite salat og det er synd fordi salat er ganske dyr med tanke på hvor lite den metter. Og den holder seg ikke spesielt bra til neste dag, altså restefest.

Jeg lagde alt fra bunn, inkludert rundstykker. De var stor suksess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...