Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hvor fort økte dere maten? Min gutt er 6 1/2 mnd og får nå en smoothie om dagen og et grøtmåltid. Hvor fort skal jeg øke? Når skal han få to grøtmåltid osv? Vil jo amme mye og! Anonymkode: 84855...e04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Jeg begynte nå nettopp med havregrynsgrøt av havremel,vann og morsmelk, for 2uker siden. Nå får han 5-10 skjeer midt på dagen, og når vi spiser middag. Han har hatt litt vondt i magen, så har ikke turt å øke enda...🤷🏻♀️ Ammer før og litt etter. Ammer totalt ca 4 ganger om dagen, pluss natt. Han er 6mnd og 20dager. Min første fikk mme fra 4uker, og grøt fra 4mnd, så jeg følger gjerne med her og ser andres erfaringer Anonymkode: bc653...6cc
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg begynte nå nettopp med havregrynsgrøt av havremel,vann og morsmelk, for 2uker siden. Nå får han 5-10 skjeer midt på dagen, og når vi spiser middag. Han har hatt litt vondt i magen, så har ikke turt å øke enda...🤷🏻♀️ Ammer før og litt etter. Ammer totalt ca 4 ganger om dagen, pluss natt. Han er 6mnd og 20dager. Min første fikk mme fra 4uker, og grøt fra 4mnd, så jeg følger gjerne med her og ser andres erfaringer Anonymkode: bc653...6cc Får forresten både eple og agurk å gnage på innimellom. Anonymkode: bc653...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå