Gå til innhold

Dere som fullammet i 6 mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort økte dere maten? Min gutt er 6 1/2 mnd og får nå en smoothie om dagen og et grøtmåltid. Hvor fort skal jeg øke? Når skal han få to grøtmåltid osv? Vil jo amme mye og!

Anonymkode: 84855...e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte nå nettopp med havregrynsgrøt av havremel,vann og morsmelk, for 2uker siden. Nå får han 5-10 skjeer midt på dagen, og når vi spiser middag. 

Han har hatt litt vondt i magen, så har ikke turt å øke enda...🤷🏻‍♀️

Ammer før og litt etter. Ammer totalt ca 4 ganger om dagen, pluss natt.

Han er 6mnd og 20dager. 

Min første fikk mme fra 4uker, og grøt fra 4mnd, så jeg følger gjerne med her og ser andres erfaringer :) 

 

Anonymkode: bc653...6cc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte nå nettopp med havregrynsgrøt av havremel,vann og morsmelk, for 2uker siden. Nå får han 5-10 skjeer midt på dagen, og når vi spiser middag. 

Han har hatt litt vondt i magen, så har ikke turt å øke enda...🤷🏻‍♀️

Ammer før og litt etter. Ammer totalt ca 4 ganger om dagen, pluss natt.

Han er 6mnd og 20dager. 

Min første fikk mme fra 4uker, og grøt fra 4mnd, så jeg følger gjerne med her og ser andres erfaringer :) 

 

Anonymkode: bc653...6cc

Får forresten både eple og agurk å gnage på innimellom.

 

Anonymkode: bc653...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...