Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Helst i Bergen eller nabokommunene ? Anonymkode: 59f31...822
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Velg alltid en megler med kontor i nærheten av huset du skal selge. Lokal/nærmiljø-kunnskap om boligen er gull verdt. Anonymkode: 6eaca...adf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Velg alltid en megler med kontor i nærheten av huset du skal selge. Lokal/nærmiljø-kunnskap om boligen er gull verdt. Anonymkode: 6eaca...adf Enig, og på bakgrunn av det vil jeg anbefale Eiendomsmegler Vest. De har lokalkjente meglere som kun jobber i sitt område. De har mye mer peiling på både priser og andre aktuelle ting i området enn en magler som har hele området. Anonymkode: 0b94f...06c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Min mann er ansatt i eiendomsmegler vest, send meg gjerne en pm :-) Anonymkode: 648ef...db3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min mann er ansatt i eiendomsmegler vest, send meg gjerne en pm :-) Anonymkode: 648ef...db3 Man kan ikke sende pm til deg når du er anonym. Anonymkode: 7b936...e1f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min mann er ansatt i eiendomsmegler vest, send meg gjerne en pm :-) Anonymkode: 648ef...db3 Hvorfor sende deg en pm? Anonymkode: acc46...31c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #8 Skrevet 5. mai 2018 Hei, jeg er Hi. Jeg hadde i utgangspunktet bare tenkt å gå for eiendomsmegler vest, men så fikk jeg høre fra en venn om dennes dårlige erfaring med en megler derfra og da ble jeg glitt i stuss på om dette firmaet er seriøst. Jeg tenker at selv om det er et råttent egg i det firmaet , så trenger ikke nødvendigvis hele horven være like ille. Har sendt inn et sånt skjema hvor en ber om en uforpliktende verdivurdering fra forskjellige firma, og eiendomsmegler vest var en av de, så får jeg se. Havner jeg borti samme fyren hos e.v så får jeg heller bare ta et av de andre firmaene som holder til i nærheten her hvor jeg bor, så sant jeg ikke kan få velge en annen megler i e.v takk for råd alle sammen Anonymkode: 59f31...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå