Gå til innhold

Samtaler i fortrolighet,skal en fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

videre? Har en venn som er mer hos meg enn hjemme som overnatter og som jeg har vært på ferie. Som jeg ser det er vi eller gjør vi det samme som ett kjærestepar. Men rundt om til andre er vi bare venner....

Sakens kjerne er at jeg fortalte noe,men  ville ikke oppgi dennes navn samtalen kom fra. Da fikk jeg beskjed om at vi sto så nært at det burde vært en selvfølge at jeg fortalte navnet. 

Så nå skulle ikke han fortelle meg noenting lengre,noe jeg forøvrig ikke bryr meg om.Tenker at har du fått beskjed om å holde tett så gjør du det.

Ville si at det jeg fortalte ikke er personlig og kan gjelde mange mennesker. Og at det handlet om noe som vi snakket om på natten. Han kan IKKE finne ut hvem det gjelder.

Anonymkode: 83590...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han rase ferdig, det vil gå over tenker jeg. 

Du har gjort helt rett 

Anonymkode: 8d4b8...053

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

La han rase ferdig, det vil gå over tenker jeg. 

Du har gjort helt rett 

Anonymkode: 8d4b8...053

Skrevet

Det dummeste jeg vet er ting som kommer fra "anonyme kilder".Du holdt jo ikke tett,du bare lot være å fortelle hvem som har sagt det. Har du ikke baller til å fortelle hvem du hører sladder fra,kan du holde deg for god til å spre det videre. 

Anonymkode: bf44e...be2

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det dummeste jeg vet er ting som kommer fra "anonyme kilder".Du holdt jo ikke tett,du bare lot være å fortelle hvem som har sagt det. Har du ikke baller til å fortelle hvem du hører sladder fra,kan du holde deg for god til å spre det videre. 

Anonymkode: bf44e...be2

Det var ikke sladder og gikk heller ikke på person. Var noe jeg hadde spurt om og fått svar på. Og som jeg synes det var helt greit å bruke inatt når temaet kom opp.

Når det går på person og sladder er jeg helt enig med deg!!!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

videre? Har en venn som er mer hos meg enn hjemme som overnatter og som jeg har vært på ferie. Som jeg ser det er vi eller gjør vi det samme som ett kjærestepar. Men rundt om til andre er vi bare venner....

Sakens kjerne er at jeg fortalte noe,men  ville ikke oppgi dennes navn samtalen kom fra. Da fikk jeg beskjed om at vi sto så nært at det burde vært en selvfølge at jeg fortalte navnet. 

Så nå skulle ikke han fortelle meg noenting lengre,noe jeg forøvrig ikke bryr meg om.Tenker at har du fått beskjed om å holde tett så gjør du det.

Ville si at det jeg fortalte ikke er personlig og kan gjelde mange mennesker. Og at det handlet om noe som vi snakket om på natten. Han kan IKKE finne ut hvem det gjelder.

Om dere så hadde vært kjærester eller gift på tjuende året måtte du selvsagt likevel holdt tett om noe som er fortalt deg i fortrolighet.

Skrevet
40 minutter siden, sug lut skrev:

Om dere så hadde vært kjærester eller gift på tjuende året måtte du selvsagt likevel holdt tett om noe som er fortalt deg i fortrolighet.

Nemlig. Tenker man kan dele mye,men ikke alt😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...