Gå til innhold

Barnehage frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket klokkeslett har deres barnehage frokost og når gjør de seg klare til å gå ut?

Anonymkode: aa020...60e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi på småbarnsavdelingen serverer frokost fra 07.15 - 08.15 - alle skal være ferdig spist til 08.30. Begynner som regel med påkledning en gang mellom 08.45 - 09.15

Anonymkode: ca01a...183

Skrevet

Det er åpent for å spise frokost (matpakke) fra åpningstid kl 6.45 til kl 9. 

Om det ikke er fint vær er de inne om formiddagen og er ute mellom lunsj og frukt, ca kl 11.30-14.00. Og så ut igjen etter frukt, og det skjønner jeg ikke at de gidder. Så mye styr for å kle på unger som blir hentet etter 15-20 min. Syns heller de kan kose seg inne på grupperommene, men det får de ansatte styre selv. 

Anonymkode: f1827...720

Skrevet

8-9

Anonymkode: bbf26...2a1

Skrevet

Åpner 06.45, men spiser frokost 07.30-08.30. Går ut ca 08.50. 

Tidene er satt opp pga bemanning.

Anonymkode: e0d7e...deb

Skrevet

Hos oss spiser storbarn mellom 7-8.30. Begynner påkledning 9 hvis vi skal ute på formiddagen.

Hos barna mine spiser småbarn 8.15 og storbarn 8.30. Småbarn går vel ut i 9 tiden og storbarn også hvis de skal ut på formiddagen. 

Har vi utedag er vi ute fra 9.30 til etter frukt eller til stengetid. Vi kler ikke av annet enn jakke og lue hvis vi går inn til frukt så det er ikke mye jobb å kle på etter frukt, noe som en lengere opp kanskje tenker at det er. 

Anonymkode: 9f460...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...