Gå til innhold

Hvorfor få ny kjæreste?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skilt med barnefar. Tre barn under 10. 

Hvorfor ny kjæreste? Hva bruke han til?! 😉

Noen her med skilsmissebarn, ny kjæreste og suksess?! 

Anonymkode: 9f72f...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til sex,en å dele livet med.

Anonymkode: 0321d...6d4

Skrevet

Livet uten pikk er kjedelig.

(hilsen også singel, 3 barn) 

Anonymkode: 46527...a77

Skrevet

Er det virkelig noen det ute som vil ha en med tre barn fra før? Noen som har hørt om noe slikt fra før?! 

Skrevet

Jeg ble skilt for 11 år siden. Og har hatt 2 forhold på denne tiden, ene varte i 2 år, og andre i 1 år. Jeg vil ta det veldig rolig, og bruke flere år før jeg flytter sammen med noen, og alle aksepterer ikke det. Jeg trives og veldig godt med å bo alene med barna. Har veldig lyst på kjæreste og, spesielt nå som barna blir større, og jeg har mer fritid. Men vil fortsatt vente noen år før jeg flytter sammen med noen.

Anonymkode: 89076...337

Skrevet

Hvorfor ny kjæreste? Nei hvorfor? Om du ikke savner noen eller er forelsket så ser jeg ingen grunn til å legge ut på noen mannejakt. 

Anonymkode: 06a79...f6f

Skrevet

hadde ikke stresset... har heller sex

Anonymkode: af57e...601

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig noen det ute som vil ha en med tre barn fra før? Noen som har hørt om noe slikt fra før?! 

Jeg hadde 3 barn da jeg traff min nåværende mann 😁 Ikke engang, hold deg fast!, samme far til alle! 

Anonymkode: 2f5fe...4b5

Skrevet

Jeg er alene på tredje året. Jeg lever ikke et liv uten pikk (som en annen sa) men noen kjæreste har jeg ikke. Det er vel kanskje litt kjæresteaktig, siden jeg bare bruker den samme pikken men ham har aldri truffet familie og barna. Truffet han ett år nå. Han er fullstendig fornøyd med det og jeg også. Jeg orker ikke å dra en mann inn i barnas liv, har sett skrekkeksempler med forferdelige steforeldre hos venner og familie. Min erfaring er at det blir et høyere konfliktnivå når man har barn med en annen. Ikke nødvendigvis at barna ikke behandles bra,  (selvom jeg har sett dette også) mer frustrasjon over liten tid sammen, frustrasjon når samvær endres brått og barna kommer hjem tidligere eller tidspunkt endres. 

Jeg gidder ikke gi det et forsøk rett og slett. 

Anonymkode: 443f7...11d

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Livet uten pikk er kjedelig.

(hilsen også singel, 3 barn) 

Anonymkode: 46527...a77

Livet uten pikk (og mann) er utrolig deilig!

Anonymkode: 6dc1a...27f

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet om mange med tre barn som har fått kjæreste! 

Anonymkode: 5ccb0...3af

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja søsteren min har 3 unger fra før av å har ny kjæreste som hun har fått en barn til med. Skjønner ikke helt at mannfolkene er intressert for hun bruker aldri sminke,går kun i svarte store klær og går aldri i kjoler eller skjørt.Hun er tynn så er det ingen grunn til å gjemme seg i for store klær.Hun gjør rett og slett ikke mye for at de skal bli intressert etter min mening.

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja søsteren min har 3 unger fra før av å har ny kjæreste som hun har fått en barn til med. Skjønner ikke helt at mannfolkene er intressert for hun bruker aldri sminke,går kun i svarte store klær og går aldri i kjoler eller skjørt.Hun er tynn så er det ingen grunn til å gjemme seg i for store klær.Hun gjør rett og slett ikke mye for at de skal bli intressert etter min mening.

Dette var bare dagens... 😰

Anonymkode: a1cdb...bdf

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette var bare dagens... 😰

Anonymkode: a1cdb...bdf

Ja for det er ikke vanlig å anstrenge seg litt for at en mann skal like deg..

Skrevet

Har vært singel i 3 år og trives kjempegodt med det, trenger ingen kjæreste til noe. Synes ikke sex er spesielt viktig heller, så driter i det. Har han ikke penger å komme med, så trenger jeg han ikke

Anonymkode: b1a2f...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...