Gå til innhold

Har vi god råd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når alle regninger (hus, bhg, andre regninger) er betalt har vi igjen ca 20.000 til mat, bil, klær osv. Vil du si vi har god råd?

Anonymkode: 23db2...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada

Anonymkode: 9cb00...d77

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når alle regninger (hus, bhg, andre regninger) er betalt har vi igjen ca 20.000 til mat, bil, klær osv. Vil du si vi har god råd?

Anonymkode: 23db2...384

Hvor mange er dere?

Anonymkode: e0c8b...ba4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange er dere?

Anonymkode: e0c8b...ba4

4. To voksne, og 2 barn. Ett på barneskole og ett i bhg. 

Anonymkode: 23db2...384

Skrevet

For et merkelig spørsmål. Hva mener du selv da? 

Anonymkode: 4a374...447

Skrevet

Helt avhengig av antall personer, alder og forbruk.

Har du 5 tenåringssønner, 2 dyre biler og du kjører 5 mil til jobb hver dag  er det lite. 

Er dere tre stk, og dere går til jobb er det plenty.

Anonymkode: b09a3...9b9

Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Vi er en voksen og ett barn, og jeg har igjen 30 000 kr etter alle faste utgifter, sparing, diesel og 10 000 kr til matkontoen er trekt.

Anonymkode: 77e88...5fa

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

4. To voksne, og 2 barn. Ett på barneskole og ett i bhg. 

Anonymkode: 23db2...384

Ja, da synes jeg dere har veldig god råd. Hva synes du selv da?

Anonymkode: e0c8b...ba4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

For et merkelig spørsmål. Hva mener du selv da? 

Anonymkode: 4a374...447

Nei, egentlig ikke.... men vet ikke hva som er vanlig... derfor jeg spør. 

Anonymkode: 23db2...384

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei det synes jeg ikke. Vi er en voksen og ett barn, og jeg har igjen 30 000 kr etter alle faste utgifter, sparing, diesel og 10 000 kr til matkontoen er trekt.

Anonymkode: 77e88...5fa

Men du skjønner at det ikke er et normalt forbruk på 2 personer i løpet av en måned?

Anonymkode: e0c8b...ba4

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du skjønner at det ikke er et normalt forbruk på 2 personer i løpet av en måned?

Anonymkode: e0c8b...ba4

Men du skjønner sikkert at jeg svarer utfra min personlige mening ettersom hi spør om hva folk mener? Hvis hi ønsket en objektiv mening kunne hun sett på sifo sitt referansebudsjett for å finne svaret.

Anonymkode: 77e88...5fa

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du skjønner sikkert at jeg svarer utfra min personlige mening ettersom hi spør om hva folk mener? Hvis hi ønsket en objektiv mening kunne hun sett på sifo sitt referansebudsjett for å finne svaret.

Anonymkode: 77e88...5fa

Ja, enig. Men kanskje hun ikke kjenner til Sifo. Men det gjør du og lever etter SIFO hver dag. Du løy da du sa hva du har. Dream on. 

Anonymkode: 9cb00...d77

Skrevet

Ja kan ikke klage :)

Anonymkode: 93bd9...1f8

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, enig. Men kanskje hun ikke kjenner til Sifo. Men det gjør du og lever etter SIFO hver dag. Du løy da du sa hva du har. Dream on. 

Anonymkode: 9cb00...d77

Det der var en merkelig holdning, hva i alle dager skulle jeg oppnå med å lyve om min egen økonomi på et anonymforum? 

Anonymkode: 77e88...5fa

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, enig. Men kanskje hun ikke kjenner til Sifo. Men det gjør du og lever etter SIFO hver dag. Du løy da du sa hva du har. Dream on. 

Anonymkode: 9cb00...d77

Hvordan vet du at hun løy...?

Anonymkode: 4da23...08c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...