Gå til innhold

Hvor mye fikk ungdommen din til konfirmasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymkode: cd756...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7300 kr

Bunad

Bunadsølv

Diamantring

Gulvklokke utskjært av oldefar

Kakegafler i sølv

Et maleri

Diverse smykker

Koffert

Veske

Damaskduk

Anonymkode: 5c3ef...4de

Skrevet

I kontanter fikk han nesten 100.000. Bortsett fra at han skal kjøpe seg noe treningsutstyr for ca 4000 blir alt satt inn på BSU 

Anonymkode: 9a985...a88

Skrevet

Hvor mye får de i gave fra familie? F.eks tanter, onkler og besteforeldre?

Anonymkode: a3e0d...65b

Skrevet

I  kontanter 6000. Ellers gaver.

Anonymkode: 10a14...e92

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det må være et tema i det hele tatt. Jeg snakket min konfirmant i dag,  og hun skadet hadde vært masse snakk om på skolen. 

Søndag kveld var det samtaleemne med en venninne, min datter ble nødet til å fortelle hva hun fikk, og det var drøyt dobbelt så mye som bestevenninnen.

Min datter syntes det var sårt for bestevenninnen hadde vært raskt ute med en " jammen du har jo så stor slekt, det har ikke jeg".

På skolen har min datter prøvd å unngå temaet, å ikke ha fokus på det. Min datter har fått midt på treet, eller i øvre halvdel, men ikke mest. 

Hva er poenget med å føre regnskap i venneflokken?  Hvilken rolle spiller det om bunaden er kjøpt,  sydd,  lånt eller ikke i det hele tatt? 

I den mest sårbare ungdomstiden kan man godt rett og slett være litt dannet og diskret.  Man diskuterer ikke sånt.

Skrevet

elsdegutten som idag er 26 fikk 40.000 ,mens mellomste valgte og ikke konfirmeres,men fikk 15000 fra oss, så han og broren fikk likt. yngstegutten konfrimes neste søndag

Anonymkode: 9cc30...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...