Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 7300 kr Bunad Bunadsølv Diamantring Gulvklokke utskjært av oldefar Kakegafler i sølv Et maleri Diverse smykker Koffert Veske Damaskduk Anonymkode: 5c3ef...4de
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 I kontanter fikk han nesten 100.000. Bortsett fra at han skal kjøpe seg noe treningsutstyr for ca 4000 blir alt satt inn på BSU Anonymkode: 9a985...a88
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Hvor mye får de i gave fra familie? F.eks tanter, onkler og besteforeldre? Anonymkode: a3e0d...65b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 I kontanter 6000. Ellers gaver. Anonymkode: 10a14...e92
amandine Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Jeg skjønner ikke at det må være et tema i det hele tatt. Jeg snakket min konfirmant i dag, og hun skadet hadde vært masse snakk om på skolen. Søndag kveld var det samtaleemne med en venninne, min datter ble nødet til å fortelle hva hun fikk, og det var drøyt dobbelt så mye som bestevenninnen. Min datter syntes det var sårt for bestevenninnen hadde vært raskt ute med en " jammen du har jo så stor slekt, det har ikke jeg". På skolen har min datter prøvd å unngå temaet, å ikke ha fokus på det. Min datter har fått midt på treet, eller i øvre halvdel, men ikke mest. Hva er poenget med å føre regnskap i venneflokken? Hvilken rolle spiller det om bunaden er kjøpt, sydd, lånt eller ikke i det hele tatt? I den mest sårbare ungdomstiden kan man godt rett og slett være litt dannet og diskret. Man diskuterer ikke sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 elsdegutten som idag er 26 fikk 40.000 ,mens mellomste valgte og ikke konfirmeres,men fikk 15000 fra oss, så han og broren fikk likt. yngstegutten konfrimes neste søndag Anonymkode: 9cc30...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå