Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg fĂ„r bekreftelse pĂ„ og vĂŠre bra nokk nĂ„r jeg fĂ„r sex.. har samboer og vi har vert sammen i 2 Ă„r men han er ikke like glad i sex som megđ har blitt sexuelt misbrukt nĂ„r jeg var mindre og voldtatt nĂ„r jeg var 16đ har alltid hatt dĂ„rlig selvbilde og fĂžlelsen av og ikke vĂŠre bra nokk. Dette plager meg i hverdagen. Men samtidig sĂ„ elsket jeg sex og vil ha hver dag eller flere ganger for dag.. er dette normalt? Anonymkode: b4217...947
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Dette er nok dessverre ett vanlig/normalt problem for overgrepsutsatte. Du burde skaffe deg profesjonell hjelp og noen Ä snakke med. Betrygg deg selv pÄ at om samboeren din er fornÞyd og sier det, sÄ er han faktisk fornÞyd! Mannfolk er heldigvis enkle vesen sÄnn sett. Stor klem til deg! Anonymkode: 7c0ea...e30
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Nei. Men du skriver jo selv hvorfor du elsker sex. Anbefaler deg Ä snakke med en psykolog Anonymkode: fc722...f84
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Du har nok innsikt og forstÄelse til Ä skjÞnne at sexbehovet ditt har utspring i traumer og bekreftelsesbehov. Men du vet ikke hva du skal gjÞre med det. Som de andre skriver; det bÞr du fÄ hjelp til Ä hÄndtere. Anonymkode: 39011...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ