Gå til innhold

Sønnen til sambo er så negativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt vi gjør og prøver å finne på for han klarer han lire av seg noe negativt om! Det legger seg en negativ steam i huset med en gang han kommer, jeg blir enormt tappet for engeri da han er her. 

Har prøvd å oppmuntre han til ene og det andre, få han med på flere ting men alt er negativt. Han hakker og retter på alt sønnen min sier, kverulerer med oss voksene til det nesten renner over i alle ender. 

Hvordan snu dette, få et bedre og mer posetivt mønster?

Anonymkode: 20f4b...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye som spiller inn her. Hvor gammel er sønnen? Er det lenge siden hans mor og far gikk fra hverandre? Hvordan samarbeider hans foreldre om samværet han har med begge?

Anonymkode: 1028b...6e6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mye som spiller inn her. Hvor gammel er sønnen? Er det lenge siden hans mor og far gikk fra hverandre? Hvordan samarbeider hans foreldre om samværet han har med begge?

Postet litt fort...

Hvor lenge har du og far vært sammen? Hvor lenge har dere bodd sammen? Hvor lenge har sønnen hans kjent deg og din sønn?

Hva sier guttens far til sønnens oppførsel? Og hva gjør far for at ting skal bli bedre?

Skrevet

Vert og bodd sammen 6år, kjent hverandre i 6.5år ca.  Foreldrene gikk fra hverandre da han var 1år. 

Far tar tak i det, han reagerer på adferden likt som jeg.  

Men det er likt hver gang han kommer, helst verre om far er til stede. 

Han er 12, så det er nok kanskje tennåringen som kommer frem...

Anonymkode: 20f4b...941

Skrevet

Når barnet mitt er fryktelig sur eller sint, kjefter / kommenterer jeg ikke følelsene hans negativt . Jeg gir han en kos og sier " Oi ! Nå er du fryktelig sint ! Det må være veldig slitsom for deg . " Da åpner sønnen seg . 

Anonymkode: 42747...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...