Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Jeg har en datter på 12. Helt normal jente med ikke alt for mange venner i forhold til mange andre fordi hun er litt beskjeden. Hun har kjent ei annen jente på snart 14 som er i felles omgangskrets i mange år. De har ikke vært erteris, men lekt med hverandre når de har møttes. De går ikke på samme skole. Nå har datteren min blitt kjent med ei ny jente som hun trives veldig godt med. Tydeligvis en av vennene til hun andre jenta. Dette har ført til en sint henvendelse fra moren til hun på snart 14. De ville vite hvorfor vår datter ikke inviterte deres datter med på ting når de visste at andre ble spurt. Kjenner jeg blir litt overrasket. Ikke har vi hatt stort besøk eller bursdag nylig. Bare noen få overnattinger med den nye venninnen. Anonymkode: 31c7c...1a8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Merkelig logikk... Kan man ikke ha separate relasjoner...? Meld bare hyggelig tilbake at dere ikke har som mål å utestenge noen, og at det sikkert blir sjanse for å finne på noe hyggelig med alle tre fremover. Anonymkode: 19193...ac9
Nyttårs barn Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Altså dette kan vel dreie seg om at den andre jenta på et vis føler seg utenfor eller har fått med seg at de møtes uten henne. Noe de selvsagt har all mulig rett til. Det er jo sånn at vi ofte blir kjent med nye mennesker gjennom de vi alt kjenner. Jeg ville ikke latt meg provosere. Bare si som hun over sier at dere gjerne finner på noe med alle sammen en dag snart.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Håpløst av den andre mora å blande seg i noe sånt. Ikke bruk energi på det i det hele tatt. Dere har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 4b55d...23b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Jeg oppfordrer til dialog... sånn jeg leser det så er 14-åringene vonbroten, og har klaget og grått (sin versjon) til moren. Moren står på barrikadene for sin datter (noe flere sikkert gjør når de tror det er utestenging, da dette fort kan bli mobbing (dette er hva moren tror) ) Så jeg hadde tatt en kaffe med moren jeg, og en prat om hva som egentlig skjer. 14år gamle jenter er gode på dramatikk Er hun fortsatt teit etter det, så ignorer Anonymkode: f062c...494
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 ikke bry deg om om andre moren Anonymkode: 19152...d55
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: ikke bry deg om om andre moren Anonymkode: 19152...d55 Hvorfor ikke? Anonymkode: 49ba9...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå