Gå til innhold

Mistet pusen vår


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig i kjelleren...ble ringt opp av en dyrlege i nærheten som hadde fått inn en katt som var påkjørt og død...og det var vår nydelige fine pus:( Jeg er så lei meg, mannen gråter og ungene gråter. Er så vondt å miste henne:(!!!

Anonymkode: 98823...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist å oppleve. Prøv å tenke at i hvert fall var det noen som brydde seg nok om pusen deres til å ta den med til dyrlegen. Det gjorde også at dere fikk vite, da slipper dere å gå og lure og håpe lenge om at den skal dukke opp igjen - eller enda verre, slapp å finne den selv eller at noen kom hjem til dere med den.

Jeg fant en pus for noen år siden som var påkjørt og fremdeles såvidt i live. Jeg tok den til dyrlege med det samme, men den hadde for store indre skader, så den måtte avlives der og da. Den var ikke merket, men jeg greide likevel å finne ut hvem som eide den og dro dit for å fortelle det til dem. Det var vondt, spesielt å se hvordan barnet som var hjemme da reagerte. Jeg hadde jo ikke kjørt på katten selv, men tenkte det var bedre at de fikk vite fra meg som så den sist i live, for jeg vet hvor vondt jeg selv ville syntes det var å oppleve det samme.

Det at dere har det så vondt nå viser at pusen deres var høyt elsket og dermed også mest trolig at den hadde et veldig godt liv hos dere så lenge den fikk leve. Det skal dere ta med dere videre.

:klem:

Anonymkode: f8e5c...e8f

Skrevet

:klem::hjerte:

Anonymkode: 74fce...b20

Skrevet

Skaff en ny da 

Anonymkode: a84b1...b08

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skaff en ny da 

Anonymkode: a84b1...b08

Troll uten liv er den værste sorten.....

Anonymkode: 98823...0b8

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trist å oppleve. Prøv å tenke at i hvert fall var det noen som brydde seg nok om pusen deres til å ta den med til dyrlegen. Det gjorde også at dere fikk vite, da slipper dere å gå og lure og håpe lenge om at den skal dukke opp igjen - eller enda verre, slapp å finne den selv eller at noen kom hjem til dere med den.

Jeg fant en pus for noen år siden som var påkjørt og fremdeles såvidt i live. Jeg tok den til dyrlege med det samme, men den hadde for store indre skader, så den måtte avlives der og da. Den var ikke merket, men jeg greide likevel å finne ut hvem som eide den og dro dit for å fortelle det til dem. Det var vondt, spesielt å se hvordan barnet som var hjemme da reagerte. Jeg hadde jo ikke kjørt på katten selv, men tenkte det var bedre at de fikk vite fra meg som så den sist i live, for jeg vet hvor vondt jeg selv ville syntes det var å oppleve det samme.

Det at dere har det så vondt nå viser at pusen deres var høyt elsket og dermed også mest trolig at den hadde et veldig godt liv hos dere så lenge den fikk leve. Det skal dere ta med dere videre.

:klem:

Anonymkode: f8e5c...e8f

Takk for et svar som gjorde godt! Et veldig godt poeng at noen faktisk valgte å ta henne med til dyrlegen❤️ 

Anonymkode: 98823...0b8

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Troll uten liv er den værste sorten.....

Anonymkode: 98823...0b8

Det er jo fullt av folk som gir vekk katter gratis så er jo bare å hente en ny istedenfor å sutre 

Anonymkode: a84b1...b08

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo fullt av folk som gir vekk katter gratis så er jo bare å hente en ny istedenfor å sutre 

Anonymkode: a84b1...b08

Du må ha et enkelt liv. Og det mener jeg. 

Anonymkode: 85e11...6a0

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må ha et enkelt liv. Og det mener jeg. 

Anonymkode: 85e11...6a0

Prøver jo bare å hjelpe! Å dette er takken!!

Anonymkode: a84b1...b08

Skrevet

Sender mange klemmer! 

Anonymkode: c4653...204

Skrevet

Takk alle sammen❤️ Hadde aldri trodd jeg kom til å bli så trist, men her sitter en å tuter da😢

Anonymkode: 98823...0b8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk alle sammen❤️ Hadde aldri trodd jeg kom til å bli så trist, men her sitter en å tuter da😢

Anonymkode: 98823...0b8

Selvsagt gjør du det. Man blir jo glad i dyrene sine! Sender deg en klem.

Anonymkode: 301a2...e74

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for et svar som gjorde godt! Et veldig godt poeng at noen faktisk valgte å ta henne med til dyrlegen❤️ 

Anonymkode: 98823...0b8

Det er mange nok som dessverre velger å la være. Da jeg tok den katten til dyrlegen så var det i hvert fall en handling gjort med veldig mye omsorg, og det virket som om katten merket den omsorgen, for den ble roligere i pusten. Jeg var der også til den var blitt avlivet, så den hadde noen med seg helt til siste slutt, og jeg tror de merker den kjærligheten, selv om den kommer fra en fremmed.

Selv om din katt kanskje døde før så vet du i hvert fall at den som fant den hadde omtanke for både katten din og for dere, og også respekt for det livet din katt har hatt og det den har betydd for dere. Når den ble tatt til dyrlegen så fikk pusen din respekt helt til siste slutt.

Når dere er klar for det og har kommet dere over den verste sorgen, se om dere finner en ny pus. Dere har så mye kjærlighet at dere vil kunne gjøre en annen katt veldig glad for å få bo hos dere. Når dere er klare for det. <3

Anonymkode: f8e5c...e8f

Skrevet

Det er veldig vondt å miste kjæledyrene sine. Mange sier det bare er en katt, men det er det ikke for familien som eier den. Jeg ble oppringt av en nabo da hun hadde funnet katten vår påkjørt og med most hode kastet i grøften rett utenfor hjertet vårt. Takk og lov for at det var de som fant katten og ikke ungene mine! Det var et forferdelig syn og lukt, og jeg gråt i flere dager. Barna snakker fremdeles om den katten selvom det er 2 år siden

Anonymkode: e7b59...9d4

Skrevet

Så utrolig trist. Jeg har mistet to katter som bare har forsvunnet sporløst. Det er så utrolig vondt. Har to katter nå og jeg elsker dem og de er veldig viktige for meg. Dyr har et så ekte nærvær. Det er ingen fasade, bare ren kjærlighet. Hvil i fred til pusen din💜

Anonymkode: a2c3a...2a4

Skrevet

Uff, så lei :,( håper aldri jeg får samme beskjed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...