Gå til innhold

Noen som har testet vippeløft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verd prisen og er dere fornøyd? 

Anonymkode: f5f53...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det en gang og er veldig fornøyd! Farget vippene samtidig og slipper mascara. Har brukt vippeserum og har lange vipper og de første ukene så det ut som extension, det var ikke så pent. Det har holdt seg fint i snart tre måneder nå og skal gjøre det igjen mot sommeren. 

Anonymkode: 2aee3...206

Skrevet

Vippeløft? Hva er det?

 

Skrevet

Jeg har også mye og lange vipper. 

Tror jeg må teste og se hvordan det blir. 

Anonymkode: f5f53...979

Skrevet

Jeg har pleid å farge og bøye. Jeg syns vippeløft er bedre. 😊 tok det for 1 uke siden. Kjempefornøyd ! Skal i butikken nå, uten sminke. Digg. 

Anonymkode: eb097...95f

Skrevet

Hvor mye ligger sånt på a? Har naturlig ganske lange vipper, men hender de bøyer seg litt hit og dit, spesielt om jeg har dusjet før jeg legger meg :P

Anonymkode: 6b40a...628

Skrevet

Her jeg bor (Kristiansand) ligger det på rundt 900,- mener jeg 

Anonymkode: f5f53...979

Skrevet

Jeg betalte 1190 kr for vippebøy, farge av vipper. Farge av bryn og korrigering . 

Anonymkode: eb097...95f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...