Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Er det verd prisen og er dere fornøyd? Anonymkode: f5f53...979
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Jeg har gjort det en gang og er veldig fornøyd! Farget vippene samtidig og slipper mascara. Har brukt vippeserum og har lange vipper og de første ukene så det ut som extension, det var ikke så pent. Det har holdt seg fint i snart tre måneder nå og skal gjøre det igjen mot sommeren. Anonymkode: 2aee3...206
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Jeg har også mye og lange vipper. Tror jeg må teste og se hvordan det blir. Anonymkode: f5f53...979
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 Jeg har pleid å farge og bøye. Jeg syns vippeløft er bedre. 😊 tok det for 1 uke siden. Kjempefornøyd ! Skal i butikken nå, uten sminke. Digg. Anonymkode: eb097...95f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Hvor mye ligger sånt på a? Har naturlig ganske lange vipper, men hender de bøyer seg litt hit og dit, spesielt om jeg har dusjet før jeg legger meg Anonymkode: 6b40a...628
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 Her jeg bor (Kristiansand) ligger det på rundt 900,- mener jeg Anonymkode: f5f53...979
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 Jeg betalte 1190 kr for vippebøy, farge av vipper. Farge av bryn og korrigering . Anonymkode: eb097...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå