Gå til innhold

Er "Hjemmebane" verdt å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt opp alle episodene, men ikke sett noe enda. Er det bare om fotball?

Anonymkode: 6a9f3...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Serien er kjempe bra så synd at den er slutt nå.

Anonymkode: d4e65...1a9

Skrevet

Jeg synes den ble litt langdryg. Det hjalp nok ikke at jeg har null interesse for fotball, så alt snakk og aktivitet som omhandlet det ble kjedelig.

Og så fikk jeg helt kulå av Ane Dahl Torp som snakket trøndersk eller hva det var. Hun er for kjent til at hun kan legge om dialekten så totalt. Det ble bare falskt og veldig, veldig irriterende. 

Så som du skjønner er jeg ikke veldig fan, men såg de fleste episoder siden mannen likte den. Helt okay serie, og mange elsket den jo. 

Anonymkode: 07623...04b

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Serien er kjempe bra så synd at den er slutt nå.

Det kommer en sesong 2 og

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kommer en sesong 2 og

Så bra :D Venter i spenning :)

Skrevet

Jeg ble overrasket, syntes den var bra og gleder meg til neste sesong! :)

Anonymkode: 3541e...f4e

Skrevet

Jeg falt av på episode 1...

Anonymkode: 829fc...0b6

Skrevet

Vi digget den her hos oss! Mannen er veldig fotballinteressert og var utrolig skeptisk etter traileren, men vi digget serien begge to. 

Anonymkode: fd91d...8ed

Skrevet

Synes serien var kjempebra og gleder meg til sesong 2. Utrolig lite om fotball, mye om relasjoner. Ane Dahl Torp gjør en bra figur, utrolig bra skuespillere i serien.

Anonymkode: e7b05...3c7

Skrevet

ræva synes jeg

Anonymkode: a13a3...a9b

Skrevet

Likte den veldig godt, både jeg og mannen. Han digger fotball, jeg ikke. Flinke skuespillere, men den "trønderdialekten" til ADT var ikke helt høydare... 

Skrevet
51 minutter siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

Likte den veldig godt, både jeg og mannen. Han digger fotball, jeg ikke. Flinke skuespillere, men den "trønderdialekten" til ADT var ikke helt høydare... 

Jeg er faktisk helt uenig, og jeg er trønder. Synes hun får det veldig bra til, selv om hun har et og annet feilskjær. Synes ellers serien er veldig bra, har gledet meg til ny episode hver eneste uke!

Anonymkode: f348d...6af

Skrevet

Jeg liker den. Mannen elsker den. Ingen av oss bryr oss om fotball.

Anonymkode: fbf4a...712

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har da ikke sagt noe om at jeg ikke er fotballinteressert. hvor har du det i fra????

Denne personen er jo bare ute etter å ødelegge for deg. Det er stusserlig, men noen mennesker har glede av slikt. Anbefaler deg å gå ut av tråden før mer blir spoilet. Det er ikke røpet noe foreløpig som du ikke gjetter deg til underveis uansett. Se serien, den er bra! Både for dem som liker fotball, og dem som ikek bryr seg stort.

Anonymkode: f348d...6af

Skrevet

Jeg er ikke interessert i fotball, men jeg synes serien var fantastisk bra. Gleder meg allerede til neste sesong! 

Skrevet

Likte den godt. Tidvis veldig morsom også, og ADT gjorde en god jobb som trønder.

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette (sen ryddemld fordi forumet har tekniske problemer).

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet

Love it! Og jeg er overhodet ikke interessert i fotball. Så mange fine skuespillere og relasjoner. 

Anonymkode: f2e8e...9cf

Skrevet
6 timer siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

Enig ! Ble for rart for meg at hun snakker slik. Gadd ikke se mer enn ti min. 

Anonymkode: 6a44e...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...