Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Hva synes dere om at mannen eller samboeen deres diskuterer med andre menn på nett hvordan damer bør se ut, om han liker damer med kort hår, om det er viktig at hun har store puppene eller om han kunne ha sex med en feit dame? Anonymkode: b8c92...975
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Helt greit, om det kun er menn han snakker med, på en kompisaktig måte. De snakker da sånn over noen øl også. Sikter du til tråden om menn med langt hår? Fordi den er faktisk rimelig uskyldig... Anonymkode: 775ae...97e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Nei. Det blir så barnslig i mine øyne at jeg ikke orker å forholde meg til ham som en voksen mann. Hadde en eks som satt i forum og diskuterte om asiatiske eller europeiske damer var best i senga (han hadde en asiatisk eks). Der og da sank han til fjortisgutt i mine øyne, og jeg tenner ikke på gutter. Anonymkode: 59a42...28f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det blir så barnslig i mine øyne at jeg ikke orker å forholde meg til ham som en voksen mann. Hadde en eks som satt i forum og diskuterte om asiatiske eller europeiske damer var best i senga (han hadde en asiatisk eks). Der og da sank han til fjortisgutt i mine øyne, og jeg tenner ikke på gutter. Anonymkode: 59a42...28f Samtidig er det respektløst. Anonymkode: 65d84...079
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samtidig er det respektløst. Anonymkode: 65d84...079 Respektløst, og hinsides teit. Hvor mange kvinner finnes det i Europa? Hvor mange i Asia? Å føle at fordi man har hatt sex med en kvinne fra hvert kontinent kan man si noe generelt om hvordan de er i senga, er så dumt at jeg ikke har ord. Anonymkode: 59a42...28f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Selvfølgelig ikke! Anonymkode: 8e0b0...edb
litekreativtbrukernavn Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva synes dere om at mannen eller samboeen deres diskuterer med andre menn på nett hvordan damer bør se ut, om han liker damer med kort hår, om det er viktig at hun har store puppene eller om han kunne ha sex med en feit dame? Anonymkode: b8c92...975 Det hadde vært så turn off. Heldigvis er min mann oppegående og har bedre ting å fokusere på en det. Ikke minst så har han så god oppdragelse at det ville ikke falt han inn å snakke sånn om kvinner.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 Gutteprat. Helt uskyldig. Har aldri møtt en kvinne som ikke har preferanser rundt menns hårlengde, størrelse på lem og magemål. De tre spesifikke temaene har hatt egne tråder her på forumet. Anonymkode: b6d8c...320
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gutteprat. Helt uskyldig. Har aldri møtt en kvinne som ikke har preferanser rundt menns hårlengde, størrelse på lem og magemål. De tre spesifikke temaene har hatt egne tråder her på forumet. Anonymkode: b6d8c...320 Da bør du møte meg! For når jeg tenker meg om har mine kjærester vært ulike på alle disse tre emnene. Mine har vært: tynne medium tykke atletiske tykke bælfeite langhårete kortklipte skalla hatt stor pikk liten pikk middels pikk Altså alt! (De har hatt til felles at ingen av dem er damer.) Anonymkode: 0e0e3...391
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 Så lenge jeg blir skånet for slik prat så er det samme for meg. Det er ikke sånn at jeg ikke tåler å høre en «morsom» kommentar i ny og ne. Men hadde ikke orket å høre på en hel sjåvinistisk samtale. I store mengder blir jeg provosert. Anonymkode: d986a...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå