Gå til innhold

enjoy bonusguide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotballklubben til ungene pusher noe inn i he***** på å selge disse fordømte rabattbøkene.

Ingen hemmelighet at jeg/vi hater dette altså :) Jeg ser virkelig ikke bruksverdien og jeg følger det veldig ugreit å sende ungene ut i nabolaget for å selge noe ræl til 250 kr....

Jeg har virkelig prøve å finne ut hvor mye fortjeneste klubben har på dette. DET er imidlertid vanskelig å finne ut av. I motsetning til andre salgsdugnader som kort. tennbriketter, kaker osv så står det ignenting på nettsiden til enjoy om hvor mye som går i kassa til klubben og hvor mye som går i profitt til selskapet bak dette rælet. Jeg regner nemlig ikke med at Pecto media gjør dette av godhet og velvillighet. I 2016 hadde de tross alt driftsinntekter på 13 mill og et rimelig pent overskudd....

Så; siden vår klubb ikke vil gå ut med noen tall....Hvor mye tjener deres klubb på salg av disse heftene??

Anonymkode: f02ce...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mye de tjener, men Enjoy er virkelig ikke noe ræl. Er mye å spare på å bruke kortet. Jeg har det vært år, bare på julegaver sparte jeg flere hundre kroner.

Da idrettsklubben til guttungen solgte disse et år var det i avtalen med Bonusguiden at usolgte hefter kunne leveres tilbake. Mulig klubben deres ikke har fortalt dette da de ender med å tjene mindre.

Anonymkode: ee29e...058

Skrevet

Bruker dem heller ikke. Forutsetter jo at man har planer om å kjøpe noe i de aktuelle butikkene.

Anonymkode: 4d812...e8b

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hvor mye de tjener, men Enjoy er virkelig ikke noe ræl. Er mye å spare på å bruke kortet. Jeg har det vært år, bare på julegaver sparte jeg flere hundre kroner.

Da idrettsklubben til guttungen solgte disse et år var det i avtalen med Bonusguiden at usolgte hefter kunne leveres tilbake. Mulig klubben deres ikke har fortalt dette da de ender med å tjene mindre.

Anonymkode: ee29e...058

Jo, i mine øyne er det no ræl!

og man får ikke noe mer rabatt ved å bruke disse kupongene enn man får ved salg og andre rabatter året rundt - uten først p ga brukt penger på å KJØPE rabattene. 

Frks har idrettslaget her en fast avtale med 2 sportsbutikker om 10-40% på sportsutstyr og klær ved fremvisning av medlemskort. 

Det er salg på klær å sko året rund, det er stadig hotellkupp, man for rabatt på Peppes ved framvisning av en kinobillett, studentbevis osv, kommunens kulturkort gir rabatter overalt, likeså avisens abonnementskort. 

Det er virkelig helt tåpelig å kjøpe et hefte med rabattkuponger......

Dessuten: klubben her krever at vi skal selge 7(!) hefter. Gi nå heller ungene en god gammeldags loddbok!

Anonymkode: f02ce...9ac

Skrevet

Vi fekk tre som skulle selgast, men selde berre ein.  Dei to andre har eg tent inn att og vel så det.  Likar dette betre enn lodda og kalendarane vi og har fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...