Gå til innhold

Kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte å avslutte forholdet før helgen. Vet det var en destruktiv relasjon på mange måter, som gjorde mer vondt enn godt... Likevel har sorgen slått meg hardt i dag. Prøver å fortelle meg selv at dette er forbigående, minner meg selv på det vonde som var osv, uansett hva så sitter det en diger klump i magen, holder tilbake tårene og savnet etter han er ENORMT! 

Hvorfor er det slik at enkelte som ikke er bra for en, setter slike dype spor? 

Vet at jeg ikke går tilbake til han, jeg har barn som aldri var en del av relasjonen, og vil aldri utsette de for noe så ustabilt.

Noen som har gode råd å komme med ? 

Anonymkode: 9db8c...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det samme. Forholdet var en berg-og-dalbane, og sorgen etterpå var helt hinsides! Men jeg holdt fokus på nettopp det du også nevner; barna mine skulle ikke måtte ta del i noe så ustabilt. 

Det er dessverre de mest turbulente og intense forholdene som er vanskeligst å gi slipp på. Sex'en er ofte best i slike forhold også. Sånne sterke følelser gjør oss hekta; vi blir hekta på de store mengdene oxytoxin og adrenalin som intensiteten gir oss. Når du får det litt mer på avstand, vil du kunne se litt teoretisk på hvorfor det føles så ille.

I mellomtiden må du bare holde fokus på det som var negativt med han, grunnene til at du dro, og tenk på barnet ditt! Du finner drømmemannen en annen plass, jeg lover❤️

Anonymkode: 402d8...0e1

Skrevet

Vet hvordan du har det,har skikkelig kjærlighetssorg selv nå selv om jeg vet at han ikke er bra for meg. Så jeg er blitt flink til å ikke ta kontakt med han selv,men dumme meg svarer han alltid hvis han skriver til meg. Så da blir jeg liksom aldri ferdig med han. Vet jeg burde slette han fra facebook men er ikke så lett å bare gjøre det heller.

Anonymkode: 247c7...630

Skrevet

Takk for svar ❤

Barna mine møtte aldri denne mannen, de vet ikke om han. Har bare kjent han i 7 mnd, og berg og dalbane er ikke beskrivende nok.

Har blokkert han på alt, så slipper heldigvis å bli kontaktet av han. Vondt gjør det, men vet det går over. 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar ❤

Barna mine møtte aldri denne mannen, de vet ikke om han. Har bare kjent han i 7 mnd, og berg og dalbane er ikke beskrivende nok.

Har blokkert han på alt, så slipper heldigvis å bli kontaktet av han. Vondt gjør det, men vet det går over. 

Anonymkode: 52b41...abf

Skrevet

Hva var fel og hva gjorde at du greide å avslutte ?

Anonymkode: 52b41...abf

Skrevet

Det var ting han sa som såret veldig, ustabil i humøret, og vi snakket forbi hverandre i enhver diskusjon. Han vred på det jeg sa, så til slutt var jeg nesten usikker på hva jeg selv hadde sagt. 

Dette stjal så mye energi, gikk utover humøret, og jeg begynte å bli usikker på meg selv. Sånn ville jeg ikke ha det, og det nytter ikke å endre på godt voksne mennesker, så da gikk jeg. 

Vondt er det, noe så inn i hampen vondt, men jeg vet det blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...