Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Jeg sliter med at faren til barna flytter inn med ei ny en, synes det er dårlig gjort mot barna hans,da han vet at de får ikke komme til han mer,når han flytter med henne, hun sliter sterkt sykisk og da må vi gå tilbake til samvær hos meg og barna igjen. Vet at jeg har ingenting og si at at flytter med en ny,men jeg utsetter ikke barna for fare, så da får han ikke samvær anhver helg og en gang i uka. de har mistet deres felles barn og bv har abefalt at jeg ikke skal sende de på samvær. men faren er vanskelig, sier at han ikke vil ha kontakt hvis jeg gjør det,men kommer uansett og gjøre det. er jeg vanskelig,eller bør pappan gi seg her ? Anonymkode: feca2...d66
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Kjenner du den nye samboeren hans godt siden du mener at du utsetter barna for fare? Anonymkode: f9aed...00e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Mener bv at du ikke burde sende barba på samvær til far pga psykisk syk kjæreste? Og at han heller burde ha samvær his deg? Eller er det far som mener at om han skal se barna skal det være hos deg? Far Kan ikke bestemme at du skal stille huset ditt til rådighet. Far viser også hvor prioriteringene hans er. Dette er jo et stort dilemma. Hvordan er deres samarbeid? Jeg hadde nok gått langt for at ungene skulle hatt et forhold til far(vet hva det vil si å ha store kobflikter) men ikke for en hver pris. Anonymkode: 9bd01...58e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner du den nye samboeren hans godt siden du mener at du utsetter barna for fare? Anonymkode: f9aed...00e Hun skriver jo at faren og den nye dama har mistet sitt felles barn til barnevernet og hun har blitt anbefalt av bv om å ikke sende barna dit på samvær. Da må jo denne dama være veldig syk..... Anonymkode: fe1e7...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 Jeg var ikke enig frem til jeg leste at de har mistet omsorgen for felles barn. Hvis barnevernet anbefaler deg å ikke sende på samvær, be om det skriftlig, og hold fast ved det. Anonymkode: 424d9...264
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Bv sier ikke sånt uten grunn. Jeg hadde nektet å sende barna dit. Anonymkode: c9c2d...38a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun skriver jo at faren og den nye dama har mistet sitt felles barn til barnevernet og hun har blitt anbefalt av bv om å ikke sende barna dit på samvær. Da må jo denne dama være veldig syk..... Anonymkode: fe1e7...6d2 Ok. Jeg trodde mistet var som i abortert og visste ikke at bv er barnevern. Da skjønner jeg TS godt. Anonymkode: f9aed...00e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 Hold dem vekk, og hold samvær hos deg. Jeg endte i samme situasjon, og det er ingen tvil om at det var det beste for barnet. De få gangene barnet møtte den nye kjæresten, ble det såpass ustabilt og utrygt for barnet, at det ble nødvendig å holde dem helt borte. Anonymkode: 2772a...70c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 Og jeg har også blitt anbefalt av bv å holde barnet borte! Anonymkode: 2772a...70c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 Gjør som du tenker med samværet, HI: han kan møte dem hjemme hos deg eller på annen nøytral grunn. Ungene har ingen ting sammen med den dama å gjøre. Anonymkode: b7cf4...1a3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 Takk. så godt og høre dere er enig, da gjør jeg det. så får faren faktisk velge selv om han velger de bort pga dette Anonymkode: feca2...d66
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #12 Skrevet 30. april 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg sliter med at faren til barna flytter inn med ei ny en, synes det er dårlig gjort mot barna hans,da han vet at de får ikke komme til han mer,når han flytter med henne, hun sliter sterkt sykisk og da må vi gå tilbake til samvær hos meg og barna igjen. Vet at jeg har ingenting og si at at flytter med en ny,men jeg utsetter ikke barna for fare, så da får han ikke samvær anhver helg og en gang i uka. de har mistet deres felles barn og bv har abefalt at jeg ikke skal sende de på samvær. men faren er vanskelig, sier at han ikke vil ha kontakt hvis jeg gjør det,men kommer uansett og gjøre det. er jeg vanskelig,eller bør pappan gi seg her ? Anonymkode: feca2...d66 Kan du ikke slutte å lage disse feike trådene? Anonymkode: d4a93...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå