Gå til innhold

Hårfarve - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum og skulle fikse selv i går. To runder bleking førte til påskegult halmhår. En venninne hadde en farge lys blond liggende og jeg brukte den, så gulskjæret roet seg litt, men det ser ikke bra ut. Jeg har ikke penger til frisør😢 temmelig fortvilet nå. Hvor raskt kan jeg farge igjen og hvilken farge bør jeg bruke? 

Anonymkode: 4865a...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan farge det i dag. For å få bukt med det gule, kan det være lurt å farge det i en litt mørkere enn lys farge. Ville kjøpt en farge som heter 8.1 eller 7.1. 

Men sånn til neste gang... 4 farger til 160-170kr stykket er nesten like dyrt som å farge hos frisøren. 

Anonymkode: d0fe8...f03

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan farge det i dag. For å få bukt med det gule, kan det være lurt å farge det i en litt mørkere enn lys farge. Ville kjøpt en farge som heter 8.1 eller 7.1. 

Men sånn til neste gang... 4 farger til 160-170kr stykket er nesten like dyrt som å farge hos frisøren. 

Enig 👍🏻 Dette er askefarger som vil dempe det gule.

Anonymkode: 5266c...7d2

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

For å ikke snakke om hvor hardt det er for håret med 4 hårfarginger på kort tid

Anonymkode: 26f57...0c5

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk! 🙏

Anonymkode: 4865a...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...