Gå til innhold

Normalt med SLIK mensen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er normalt med denne typen mensen. HVER gang jeg har mensen, så er det vanvittig vondt den første dagen. Det er så vondt at jeg må dope meg ned på smertestillende og greier nesten ikke bevege meg. Bruker menskopp, så ser jo hva som kommer ut. Hver gang så ser det ut som hele livmorslimhinnen kommer i koppen. Det er ikke bare røde koagler, men det ser ut som en ekte slimhinne, formet som livmoren. Det er hvitt på utsiden (ser ut som en blek slimhinne) og rødt ruglete på innsiden og kan opnes opp og brettes ut (sorry for dritekkel forklaring). Er dette normalt? Mensen ble slik for første gang for ca 1 år siden og har vert slik siden... 

Anonymkode: c9dfc...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 11.5.2018 den 10.12, LisK skrev:

Jeg tenker infeksjon. Gå til fastlegen din :)

Infeksjon hvordan da? Det skjer jo hver gang jeg har mensen. Går på P-piller, så ikke ofte. Tror neppe det er noen infeksjon 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, spør når du  ikke vil ha svar.. 😉 Jeg har helseutdanning og ambulanseutdanning, mangler medisindelen og utrykning riktignok. Samtidig har jeg hatt slik du beskriver, og det var infeksjon, tenkt det; folk som svarer av erfaring er ikke noe å 🙄 over 😉

Endret av LisK
Autokorrektur ville ikke samarbeide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...