Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Når jeg skal lage råkostsalat så skal jeg jo raspe gulrøtter,bruker jeg den samme raspen som jeg bruker til ost? Eller skal den raspes i enda mindre biter? Prøver å få barnet mitt til å spise gulrøtter så tenkte råkostsalat kanskje faller i smak Anonymkode: 35d26...087
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Spørs hvor fint eller grovt du rasper osten, det Jeg synes det blir saftigere om du rasper på den minste når du skal lage råkostsalat. Anonymkode: 3e121...be6
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Du kan bruke liten og stor. Jeg bruker den store raspen, ungene varierer veldig hva de bruker. Jeg har kjøpt en rasp fra Tupperware og den syns yngste er så gøy å bruke at hun har overtatt jobben med rasping. Utrolig hvor mye rart hun rasper og spiser. Hun som ikke liker kål, rasper kål og spiser for den får vist så kult utssende. Min farmor raspet på den minset raspen, hadde litt sukker, eddik og vann i. Tror det bare var meg som ikke likte det. Selv er jeg veldig glad i gulrøtter og agurk raspet sammen. Jeg liker når gulrøttene får vannet fra agurkene. Nå har jeg unger som er veldig glad i grønnsaker, ikke alt de liker men de smaker på ting de vet de ikke liker. For tenk om de plutselig har begynt å like. Ikke har jeg jobbet for å få de til å like eller smake heller, de har bare alltid vært med når jeg har laget og er nyskjerrige. Spytte ut kan de gjøre hjemme, borte har jeg sagt det ikke er like fint å gjøre det. Så flere ganger de har spurt om å lage enkelte ting for de er nyskjerrige på hvordan det smaker. De vil heller smake hjemme enn hos andre. Anonymkode: 1df8c...ea2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Jeg foretrekker en mellomgrov rasp til gulerøttene. Bland i et raspet eple, noen rosiner og ha i litt applsinjuice. La stå minst 30 minutter. Da blir det saftig og godt. Anonymkode: 7df07...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå