Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Far vil at sønnen vår skal komme i bursdagbesøk neste lørdag når det er min helg,for å feire far sin bursdag. Det er jo en selvfølge at sønnen også må komme da men må jeg kjøpe gave til han? For det første har vi ikke akkurat så godt forhold til hverandre,å itellegg har jeg dårlig råd ettersom jeg er arbeidsledig nå. Har heller ikke jobbet meg opp til å gå arbeidsledighetstrygd så vi lever kun på sosialhjelp og bostøtte. Anonymkode: 4b946...659
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Nei, det kan han ordne selv. Anonymkode: 4a14c...0cf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Det ville jeg gjort Anonymkode: 6df24...3f3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Så lenge dere drar i bursdagen ville jeg gitt gave ja (fra barnet, selvsagt). Men jeg ville nok fått guttungen til å lage noe til han og skrive et hjemmelaget kort. Anonymkode: d9331...04f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 Jeg synes ikke du trenger kjøpe gave, men jeg synes du skal hjelpe gutten å lage noe hvis han er liten. Om han er så stor at han har egne penger, ukepenger eller liknende, kan han jo kjøpe gave selv. Anonymkode: 07749...3b4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det kan han ordne selv. Anonymkode: 4a14c...0cf Jeg burde selvfølgelig ha nevnt at sønnen vår er bare 6 år. Anonymkode: 4b946...659
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Har du fått gave fra sønnen/barnefar på dine bursdager? Om du har så syns jeg du må, om ikke syns jeg ikke du skal. Jeg har fått sporadisk gaver av barnefar/ungene. Sist bursdag gadd jeg ikke siden jeg ikke fikk det året, da reagerte hele hans familie at jeg ikke hadde gitt. Kjente jeg ble skikkelig irritert når jrg fikk høre dette. Farfaren og onkelen hadde sagt til ungene det var skikkelig dårlig at jeg ikke hadde ordnet gave til han. Ungene hadde ledd innvendig, for de ville ikke i jursdagen men de orket ikke krangelen om de sa nei. Så en gave hadde ed heller ikke lyst til å gi eller ordne (faren har til vane å gi de penger, men når han skal dra tar han pengene tilbake. Gudene vet om han sparer de på konto eller ei, men jeg tviler. Kjenner jeg er spent på hva han gir i konfirmasjonsgave til eldste nå. Første gaven jeg hørte om kostet over 20 000kr, sist jeg hørte noe var det noe som kostet rett over tusenlappen. ) Anonymkode: 9aeac...a8b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke du trenger kjøpe gave, men jeg synes du skal hjelpe gutten å lage noe hvis han er liten. Om han er så stor at han har egne penger, ukepenger eller liknende, kan han jo kjøpe gave selv. Anonymkode: 07749...3b4 Han er 6 år så har egentlig ikke begunt med ukelønn enda. Anonymkode: 4b946...659
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 Få sønnen til å lage kort Anonymkode: 85f17...334
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #10 Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du fått gave fra sønnen/barnefar på dine bursdager? Om du har så syns jeg du må, om ikke syns jeg ikke du skal. Jeg har fått sporadisk gaver av barnefar/ungene. Sist bursdag gadd jeg ikke siden jeg ikke fikk det året, da reagerte hele hans familie at jeg ikke hadde gitt. Kjente jeg ble skikkelig irritert når jrg fikk høre dette. Farfaren og onkelen hadde sagt til ungene det var skikkelig dårlig at jeg ikke hadde ordnet gave til han. Ungene hadde ledd innvendig, for de ville ikke i jursdagen men de orket ikke krangelen om de sa nei. Så en gave hadde ed heller ikke lyst til å gi eller ordne (faren har til vane å gi de penger, men når han skal dra tar han pengene tilbake. Gudene vet om han sparer de på konto eller ei, men jeg tviler. Kjenner jeg er spent på hva han gir i konfirmasjonsgave til eldste nå. Første gaven jeg hørte om kostet over 20 000kr, sist jeg hørte noe var det noe som kostet rett over tusenlappen. ) Anonymkode: 9aeac...a8b Nei jeg har aldri fått noe av barnefaren/noe som er fra sønnen vår. Jeg har kjøpt en liten billig gave noen ganger hvis småen har vært der når det er farsdag som en kopp der det står "glad i deg pappa", eller hjertesjokolade der småen har skrevet på kort at han er glad i faren sin. Men nå har vi som ganske dårlig råd. Anonymkode: 4b946...659
Gjest grønteple Skrevet 29. april 2018 #11 Skrevet 29. april 2018 Hva med et fint bilde av sønnen deres? Enkel ramme på nille eller europris til en billig penge. Gutten kan tegne et kort.
Spanskeflua Skrevet 29. april 2018 #12 Skrevet 29. april 2018 Si til får at dere kan bytte helg,så blir det som en vanlig samværshelg og ikke bare et rent bursdagsbesøk. Da blir det opp til far hva han gjør med gave til seg selv fra sin sønn.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #13 Skrevet 29. april 2018 Nei, han er 6 år og sønnen hans, det holder med et hjemmelaget kort. Barn tar med gaver til andre barn i deres bursdag, ikke egne foreldre. Ville være absurd å forvente noe sånt i mine øyne. Anonymkode: 789b1...afb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, han er 6 år og sønnen hans, det holder med et hjemmelaget kort. Barn tar med gaver til andre barn i deres bursdag, ikke egne foreldre. Ville være absurd å forvente noe sånt i mine øyne. Anonymkode: 789b1...afb Tror ikke far forventer noe egentlig;han vet jo at vi ikke akkurat er perlevenner. Anonymkode: 4b946...659
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #15 Skrevet 29. april 2018 Hvis sønnen din er glad i faren sin synes jeg dere to skal ordne et eller annet sammen. Bare fordi seksåringen skal kunne kjenne på gleden over å kunne gi pappaen sin en bursdagsgave. Glem relasjonen mellom deg og far. Stor melkesjokolade og hjemmelaget kort er mer enn bra nok! Anonymkode: 38301...017
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #16 Skrevet 29. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis sønnen din er glad i faren sin synes jeg dere to skal ordne et eller annet sammen. Bare fordi seksåringen skal kunne kjenne på gleden over å kunne gi pappaen sin en bursdagsgave. Glem relasjonen mellom deg og far. Stor melkesjokolade og hjemmelaget kort er mer enn bra nok! Anonymkode: 38301...017 Det var ikke ment som at jeg er barnslig å ikke kan kjøpe gave til han pga at vi ikke har verdens beste forhold,bare forklarte det for å få frem at far ikke forventer noe. Men en stor melkesjokolade blir nok faren glad for ja å kort selvfølgelig Anonymkode: 4b946...659
Anonym bruker Skrevet 30. april 2018 #17 Skrevet 30. april 2018 barnet kan jo lage en liten ting til far, spesielt og komme uten gave Anonymkode: 1225d...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå