Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/ddB3zq/designekspertene-elsker-de-stygge-snusboksene-ser-ingenting-avskrekkende Jeg snuser ikke, og synes snus er motbydelig på alle måter, men må bare si meg enig i at jeg synes de er veldig fine. Elegante. "Gamle" snusbokser er jo blodharry, men disse var delikate. Kan ikke begripe at de er utformet med tanke på å se motbydelige ut? Et annet materiale i samme fargen, kanskje (stygg, billig plastikk), og skrift i gusjete rosa og en annen font. Anonymkode: ab1f3...716
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Jeg snuser ikke heller. Jeg synes de er veldig fine og tenker at de har virkelig bomma når de tenkte at de skulle se motbydelige ut, de er veldig mye finere enn de gamle boksene. Men jeg vet ikke om utseendet egentlig har så mye å si når man alikevel snuser eller røyker. Jeg er tidligere røyker og husker godt når de nye røykpakkene med skrekkbilder kom, de bildene påvirket meg ikke i noen som helst grad. Anonymkode: bd5ce...b5f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Jeg snuser og samme hvordan snusboksen ser ut, så kommer jeg ikke til å slutte pga det. Helt latterlig. De nye boksene er penere enn de gamle, men gjør ingen forskjell for innholdet. Anonymkode: b22cc...b18
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Jeg snuser ikke, men røyker. Jeg selger begge deler så når vi først fikk bilde om hvordan de skulle se ut, så de veldig stygge ut. På bilde på fargen mer spygrønn ut. Når de kom så tenkte jeg: de var ikke så stygge. Nå som vi har fått flere syns jeg det ser mye bedre ut i hylla. For meg som fyller de på er det faktisk enklere å fylke på. Så ja, dette har blitt en helbom tror jeg. De som skulle bli så stygge at folk ikke ville ha de, har nå blitt finere. De burde nok ha valgt signalgul eller noe slikt, slik at boksen ikke hadde blitt så nøytral som den har blitt. Signal gul så hadde den jo lyst opp, nå kan den ligge på ett bord nesten usynelig. Før så en hvertfall tydelig st det var en snusboks eller røykpakke med alle fargene. Anonymkode: 3bb42...c20
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 Jeg synst dei var fine 😳😍 Anonymkode: 2bf6f...072
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 Jeg snuser og synes de nye boksene er mye finere, rett og slett litt kule😂 men for min del så kunne boksene vært signalgrønn, boksen har ingenting å si for de aller fleste Anonymkode: d1d4d...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå