Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Vi skal dra sammen med en annen familie, og vil leie hytter. Jeg er mest gira på to hytter, men synes det er vanskelig å finne noe greit uansett?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Vita sannars camping er veldig fin med barn Mener de har hytter der også. Anonymkode: fbcb1...2b7
tante grusom master of law Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Både öland og gotland er nydelige steder!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Daftö camping. Eller hytte på Koster. Koster er fantastisk. Også mulig å ta dagstur til Koster hvis man bor på Daftö😊 Anonymkode: 47dfe...8ea
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 Siden du ikke skriver hvor i Sverige dere skal feriere, så svarer jeg utfra hvor vi kan finne på å feriere. Har vært i Piteå flere år, og vi stortrives der. Spørs jo hvilken standard dere ønsker, og hvor mye penger dere har tenkt å legge i ei hytte. Vi har et par ganger vært på den store campingplassen, der er hytter i flere størrelser og priskategorier. Det er ganske dyrt i forhold til vår lommebok, og vi har kun tatt ei natt der når "vår" campingplass ikke har hatt plass før dagen etter, eller kun til en dato, og vi har tenkt å være litt lenger. Der tror jeg du kan få 8 manns hytter, som jo da ikke blir veldig dyrt om dere er 2 familier som deler. Vi pleier å bo på en knøttliten campingplass på andre siden av brua. Der er kun 3 hytter, der kan dere alltids leie hver sin hytte dersom de har ledig, da det er 3 senger i ei hytte, 4 i ei hytte, og ei hytte som de helst ikke leier ut, men som jeg ikke er helt sikker på om det er 3 eller 4 senger. Det er strøm og varme i hyttene, men ikke vann. Er felles kjøkken og bad der, og bord og stoler både inne på kjøkkenet, veranda under tak utenfor kjøkkenet, og spiseplass og grill ute. Vi føler at det er paradis på jord, uten for mange folk. Helt perfekt. Anonymkode: 2545e...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå