Oktavia Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Fikk vite at jeg hadde sua sist uke og det friker meg helt ut. Føler ikke jeg har kjent så mye bevegelser i dag.. men pleide ikke å kjenne og tenke etter før jeg fikk denne beskjeden heller.. Og jeg fikk beskjed av jordmor om å ikke stresse.. MEN jeg friker ut. Prøver å roe meg med..
Kliko Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Jeg er i uke 31 og kjenner bevegelse hver dag. Har du prøvd å drikke iskaldt vann og ligge rolig litt? Eller spise noe søtt? Vet ikke helt hva sua vil si jeg, men om du er veldig bekymra kan du jo ringe føden 🙂
Oktavia Skrevet 29. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2018 Sua er 2 blodårer i navelstrengen i steden for 3. Nei jeg har jo gjort stikk motsatt i hele dag. Lekt ute med barna og vasket sykler.. Jeg har kjent liv hver dag jeg også men tenkte mer på hvor ofte man skal kjenne liv? Hver 3. time?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 I uke 28 skal du kjenne regelmessig spark og bevegelser. Siden du nå er bekymret for å ha gjort det, bør du ringe til føden. Bedre å ringe en gang for mye. Legg deg ned på Sofan og drikk et glass kald og søt drikke mens du kjenner etter bevegelser er også lurt. Du skal forresten kjenne like mye bevegelser selv om du har sua. Anonymkode: aa575...1cc
Oktavia Skrevet 29. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2018 Jeg tenkte ikke over bevegelsen eller noe sånt før.. Sprøtt hvor knepp man kan bli.. Har roet ned i sengen med minsta og da huleboeren kjenner minsta tok han helt av...at jeg ikke prøvde det før.. Dessuten har han vært rolig i hele dag, men han tar det igjen nå kjenner jeg Takk for støtten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå