Gå til innhold

Positiv test ETTER blødning - forvirra


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg håper noen av dere kan gi meg litt svar og fortelle om dere kanskje har opplevd noe av det samme.

Jeg pleier å ha syklus på 24-25 dager. Sist syklus var det 28 dager og jeg te nye jeg kanskje var gravid. Tok en test mandag 16.april (syklusdag 24) som var negativ. 20.april (syklusdag 28) fikk jeg en noe større blødning som varte i nesten 2 dager og jeg tenkte jo følgelig at det var mensen. Jeg spottet i ca 3-4 dager etter det. I forigårs fikk jeg litt magesmerter som vedvarte til i går. Kontrollfreak som jeg er tok jeg en test (midt på dagen) bare fordi. Under 1 min etter viste den to streker. Tok en til.. to streker. Så tok jeg en tredje - to streker. På ettermiddagen tok jeg og en digital som viste GRAVID 1-2. Jeg er jo i SJOKK for dette var jo verken planlagt eller forventet. Tenker dere at jeg er gravid? Burde den i så fall ikke vist 2-3? Og hva med blødningen? Kan det ha vært begynnelsen på en SA? Forvirret og håper noen kan komme med litt innspill ❤️ Har lagt ved et bilde av testene...

A5301A25-3EB7-443E-B8DD-1D578AFCDCD9.jpeg

Anonymkode: 767aa...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Du er høyst sannsynlig gravid!

Det kan ha vært to befruktede egg hvor det ene gikk galt.

Det kan også ha vært to el med noen dagers mellomrom.

Kroppen er ikke en maskin og følger ikke et skjema slavisk. Ting kan variere en god del. Det vi lærte i biologi på skolen er generalisert og en slags grov skisse.

Anonymkode: 0c515...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg var og innom tanken om en senere EL enn antatt og evt det med at det var to hvorav den ene forsvant. Det var en utrolig smertefull affære den første dagen av blødningen så jeg blir jo litt skeptisk. Blir jo helt paff av tanken på å bli tobarnsmor litt før det var planlagt 🙈

Anonymkode: 767aa...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det med deg? 🌸 kan man gratulere? 😁

Anonymkode: 436ed...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

Det gikk ikke bra. Jeg var gravid, men det var en exu (derav blødningene). Endte med å fjerne hø. eggleder i uke 7+2 😪

Anonymkode: 767aa...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...