Gå til innhold

Hvordan få mannen til å dra på by'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg vet det er flere kvinner her inne som har problemer med menn som drar for ofte på by'n og blir for full, jeg prøver ikke å krenke dem.

Jeg har motsatt problem, mannen min drar ALDRI ut.
Har venner som prøver å dra han ut hele tiden, men det ender alltid med at han ikke drar.
Jeg er selv ute en gang i blant, er utrolig godt og komme litt ut.
Jeg vet at dersom han først kommer seg ut, kommer han til å stor kose seg, må bare få han ut først, han kunne ha så utrolig godt av å komme seg ut av huset en gang i blant utenom å bare dra på jobb.

Noen ide om hvordan jeg kan få han ut med vennene sine?

Anonymkode: 496eb...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke alle som lenger har lyst å gå ut på byen, og da bør han vel slippe.

Jeg har ikke noe lyst å gå ut på byen lenger, men om jeg ble dratt med hadde jeg nok kost meg noenlunde likevel. Men tror jeg er blitt mer sær på hva jeg synes er morsomt og ikke. De strappfulle stedene med altfor høy musikk, hvor altfor mange drikker altfor mye... det er ikke morsomt lenger, selv om jeg er med venner jeg normalt har det morsomt sammen med. Så for meg tror jeg stedet er veldig viktig.

Neste bursdag kan kanskje vennene dra ham med på en overraskelsesfest? Eller du kan legge til rette for et vorspiel hjemme hos dere?

Eller kanskje mannen din heller ønsker å gjøre noe helt annet sammen med vennene sine? I så fall kan en bursdagsgave med aktiviteter med kompiser være noe? Eller kanskje han egentlig har vokst litt fra vennene og trenger nye venner han kan gjøre helt andre ting med enn å fly på byen med?

Fint at du tenker på at mannen din kanskje trenger litt andre impulser innimellom også :)

Anonymkode: b5378...c30

Skrevet

Bare for å ha sagt det, med ut på by'n er det ikke snakk om steder med høy musikk og lignende, men mer en rolig pub sammen med gutta.

Han planlegger å bli med en gang i blant, og gleder seg veldig hver gang, men ender alltid opp med å melde avbud i siste liten av halv gode grunner.

Mener han kan ha godt av å komme seg litt ut av huset en gang i blant

HI

Anonymkode: 496eb...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...