Gå til innhold

Hva synes du om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig nydelig 💙 Er nettsiden bra, ikke noe sånn Kina-tull? 

Anonymkode: ee53e...9a6

Skrevet

Jeg likte snittet i den, veldig fint slep, og fin i ryggen også. Veldig ren. Det jeg ikke likte like godt er det første/øverste bildet, den virker nesten for enkel, lurer på om det er en kjole som nesten gir inntrykk av at du er naken, tenker da mest rundt hoftene. Litt merkelig, for har ikke det inntrykket i kjolen fra siden eller bakfra. Mulig bare jeg som ser litt rart ;)

Men bortsett fra det, en veldig fin kjole. Forstår godt at du vil ha den i et fjellbryllup.

Anonymkode: fc933...bb4

Skrevet

Den var veldig fin, men man skal ikke mye til før alt vises i den. Truse må vel nesten være utelukket i denne kjolen?

Anonymkode: 88238...a6d

Skrevet

Jeg likte den ikke men hver sin smak 🙂, jeg likte veldig godt baksiden men ikke fremsiden. 

Anonymkode: 7979d...18b

Skrevet

Jeg syns ikke den var fin. Hvis du er veldig mørk i huden så er den kanskje finere, men ikke hvis du er så lys som de modellene.

Anonymkode: 7e532...6d3

Skrevet

Ikke helt min stil, men ser jo det er en fin kjole.  Heldigvis har vi forskjellig smak og stil :)

Anonymkode: a5f91...4dc

Skrevet

Helt nydelig! :)

Anonymkode: 6c58b...b95

Skrevet

Nydelig! 

Anonymkode: 80631...382

Skrevet

En veldig pen kjole, men man skal ha den kroppen og hudtonen(eller mørkere) for at den skal være pen på. Så åpen rygg er ikke for alle. Nå vet jo ikke jeg noe om deg, så blir bare hva jeg mener generelt.

Anonymkode: 4ba74...377

Skrevet

Veldig flott! Fin kjole 😊 Men er nok finest om du har en slank figur, og litt lengde på bena😂

Anonymkode: 5ca33...af9

Skrevet

Veldig fin! Men er nok en kjole som er finest om du er lang og slank.

Anonymkode: de5b0...6ab

Skrevet

Veldig fin kjole! Og den passer mange ulike former og fasonger. 

Anonymkode: 4fcb6...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...