Gå til innhold

Og hva med dette huset? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette huset da?

Jeg vet at det trenger ganske mye jobb og penger for å få veldig bra, men jeg ser så mye potensial i dette huset. Mannen min derimot mener jeg er gal 😂

https://www.finn.no/113370633

Anonymkode: 8eb4f...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrt og mindre pent. 

Anonymkode: 0a7da...d4d

Skrevet

Fint og stort og bra område å bo.

Anonymkode: b060e...69b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fint og stort og bra område å bo.

Anonymkode: b060e...69b

Ja. Vi bor i samme skolekrets nå, og ser etter noe større. Det er uten tvil dette området vi fremdeles skal bo i.

Jeg må bare få med mannen på at dette er en lur ide, og kan bli veldig bra😂

Anonymkode: 8eb4f...67f

Skrevet

Stort med masse potensiale. Men nesten 7,5 mill er dyrt da, spesielt hvis man vil pusse opp litt. Det ser ut som om det er ganske usjenert uteplass, bortsett fra et par vinduer i det ene huset ved siden av. God parkering er et pluss.

Anonymkode: 24fce...31d

Skrevet

Jeg syntes det var stygt, og dyrt. Tenker at det blir veldig dyrt å få det huset flott innvendig. 

Bor selv på Konnerud, og jeg hadde ventet til noe bedre dukket opp. 

Anonymkode: da51d...d1a

Skrevet

Var det så stygt? 

Spesielt, men på ingen måte stygt

Anonymkode: 6e6b5...591

Skrevet

Jeg ser mye potensiale her. Men det går med veeeldig mye maling, hehe!

Anonymkode: 30b66...d5e

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser mye potensiale her. Men det går med veeeldig mye maling, hehe!

Anonymkode: 30b66...d5e

Hehe, jepp. Og litt flytting på vegger, litt riving, justering og ett nytt kjøkken så er man langt på vei 😂

Anonymkode: 8eb4f...67f

Skrevet

Stort potensiale. Kult med den halvetasjen. Store, gode rom. Kan bli virkelig flott, men blir nok 1,5-2 mill i oppussing. Derfor er prisen stiv. 

Anonymkode: 6ab3a...dff

Skrevet

Eg likte huset eg, få vekk alle bogane i døropningane, rive ein vegg eller to på kjøkkenet, måle/tapestsere ein heil drøss. Om eg skulle kjøpt meg hus så ville eg gjerne at det skulle vore såpass å gjere, så hadde det blitt "mitt". Men eg elskar å planlegge fargar og løysingar for oppussing då😉

Anonymkode: 66bf8...7a5

Skrevet

Fie noen vegger....her må designeren vært drita full. Er det parkett de har brukt også på veggene i det ene etasjet?

Anonymkode: 8bd4e...03d

Skrevet

Det var stort og heldigvis er badene tatt (av fagfolk?), så det blir ikke hinsides dyrt. MYE maling, rive noen vegger, nytt kjøkken. Ser absolutt potensialet. Men finner dere glede i oppussing? Hvis ikke er dette drepen for parforhold.

Anonymkode: f61d1...bc9

Skrevet

Kommer meg ikke forbi at de har gulv på veggene 🤣🤣🤣

Skrevet

Fint. Det er stort, så du slipper å bygge ut. Det ligger i et etablert boligfelt og blindvei. Fin hage. Her kommer du langt med maling, ikke noe prekært som må gjøres med en gang.

Anonymkode: 05c93...341

Skrevet
23 minutter siden, skjotta skrev:

Kommer meg ikke forbi at de har gulv på veggene 🤣🤣🤣

Hvor har de gulv på veggene?

Anonymkode: 24fce...31d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har de gulv på veggene?

Anonymkode: 24fce...31d

Store deler av stue og spisestue.

Anonymkode: 8bd4e...03d

Skrevet

Som forventet er det blandet respons 😊

Men glad for å se at jeg ikke er den eneste i verden som tenker at dette huset kan bli veldig bra med en god slump penger 😂

Anonymkode: 8eb4f...67f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var stort og heldigvis er badene tatt (av fagfolk?), så det blir ikke hinsides dyrt. MYE maling, rive noen vegger, nytt kjøkken. Ser absolutt potensialet. Men finner dere glede i oppussing? Hvis ikke er dette drepen for parforhold.

Anonymkode: f61d1...bc9

Vi har hittil overlevd å pusse opp et hus og en hytte sammen, og kost oss i prosessen. Men blir det dette så vurderer vi å sette bort endel, og vente med å flytte inn til det er ganske ferdig. 😊

Anonymkode: 8eb4f...67f

Skrevet

Jeg tenker at man kan løfte huset veldig uten at det trenger å koste så mye. Taket kan males, evt bare fores ned. Kjøkkeninnredningen kan males. Og med litt freshere møbler så tenker jeg det blir kjempefint😀 

Anonymkode: 66833...784

Skrevet

Dyrt for Konnerud. Masse potensial. Men det kommer til å koste. Med såpass dårlig standard bør dere i hvert fall ikke starte en budrunde høyt. 

Anonymkode: 6ea45...b5c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har de gulv på veggene?

Anonymkode: 24fce...31d

Parkett/laminat på veggene i flere rom.

Skrevet

Med nange liter maling, pluss litt småtteri, så er dette greit. Bueåpninger er stygt, men enkelt å gjøre noe med. Hvis det stemmer at det er gulvlaminat på de litt rare veggene, så er det dumt, men ingen stor jobb. Kjøkkenet synes jeg slett ikke var så ille. Noen litt rare vinduer, ellers ok. Stiv pris, men ingenting av høy prisklasse som MÅ gjøres umiddelbart. 

Anonymkode: 616a5...6b3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Store deler av stue og spisestue.

Anonymkode: 8bd4e...03d

Er ikke det en tapet da?

Anonymkode: 24fce...31d

Skrevet

Helt nydelig :D likte både innvendig og veldig fin tomt og uteområde :) eneste som trekker det ned er prisen

Anonymkode: 72fad...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...