Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=119140711 Anonymkode: 13067...487
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor det kalles enebolig, her kalles sånne, hus i rekke. Jeg synes det var veldig dyrt, men kanskje området der er et dyrt område for alt jeg vet. Liker ikke at det er vei på 3 av sidene. Anonymkode: e21ed...8a7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Vei på tre sider og veldig glant inn i hagen. Går jo ikke ann å sole seg uten at hele nabolaget ser deg. Ellers var det greit. Anonymkode: 2408c...353
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Knallfint! Ville lagt inn bud hvis jeg var på jakt etter hus👍 Anonymkode: deacb...6fb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Fint! Dere som mener det er dyrt: beliggenhet bestemmer prisen. Dette koster 10-12 mill her jeg bor. Anonymkode: 0e761...442
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fint! Dere som mener det er dyrt: beliggenhet bestemmer prisen. Dette koster 10-12 mill her jeg bor. Anonymkode: 0e761...442 Siden jeg ikke kjenner området som jeg og skrev, så går jeg selvsagt ut i fra hvordan det er her jeg bor. Og her ville det gått for rundt 3 - 3,6 mill vil jeg tro Anonymkode: e21ed...8a7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 Huset var fint! Men beliggenheten derimot.. Rett ved siden av naboen og med vei på alle kanter omtrent. Nei, hadde ikke vært aktuelt for meg. Ikke med små barn ihvertfall. Anonymkode: 7288d...e78
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #8 Skrevet 28. april 2018 Huset i seg selv er helt fint, men reagerer også på hagen. Tre veier, innsyn og liten hage. Prisen er for meg lav. Anonymkode: 9eda5...2e7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 Jeg synes det ser koselig ut, men kjøkkenet ville jeg ha byttet. Men kunne aldri kjøpt det pga innsyn i hagen fra så mange hus! Anonymkode: 3fdd6...692
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 Vei på tre sider, ikke garasjedør (?), gammelt kjøkken, dum planløsning hvis man har små barn (best med alle soverommene i samme etasje), dumt å dusje rett på fliser, dumt med loftetasje OG kjeller (er jo egentlig bare en ordentlig etasje). Ellers var det mye fint, også. For oss ville det ikke vært aktuelt, for mange dealbreakere. Anonymkode: 8a6d9...e73
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 Vi har barn i alle aldre så planløsningen hadde passet oss perfekt. Jeg synes det var et fint hus. Vi hadde aldri hatt råd da det koster fort 8-9 mill for noe lignende her vi bor. Har dere barn er det jo bare hyggelig å bo tett mellom husene hvis det er andre barn å leke med. Anonymkode: 38406...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå