Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Gutten min går i en klasse der det er 15 gutter, han ønsker og invitere 5 stk, men foreldrene til de andre guttene er sure pga dette, han har 4 faste han henger med og ønsker og be dem + en gutt som akkurat har flytte hit, han har lyst til og dra på badeland, så har ikke råd til 16 gutter. han blir 12. er flere av guttene som bor i gata derfor foreldrene har hørt dette. Anonymkode: bdcad...d85
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Det er godt innenfor å ikke invitere alle når man er så store som tolv, og fem av femten er helt greit. Men han må kunne leve med å ikke bli invitert til alle også. Anonymkode: 012b6...852
sug lut Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Foreldre skal du som hovedregel hoppe og drite i.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Fem av femten er greit. Utelate fem av femten er ikke greit. Så det er helt innafor det dere gjør. Anonymkode: cb519...7c7
It's all about me Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fem av femten er greit. Utelate fem av femten er ikke greit. Så det er helt innafor det dere gjør. Anonymkode: cb519...7c7 Dette!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Vi gjorde eksakt det - og fikk skryt av kontaktlæreren på skolen. Anonymkode: 3451b...dbe
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Jeg forstår ikke at du gidder. Det kister da ikke så vanvittig å inkludere noen barn! Anonymkode: 0a091...cb1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 Jeg tenker dette er helt greit når de er så store, og flott at dere inkluderer den nye. 😊 Om han f.eks bare hadde invitert 3 av de 4 han pleier å være sammen med så hadde det vært ugreit i min bok, selv om de fortsatt hadde vært i mindretall i klassen. Men det hadde jo selvsagt likevel vært deres avgjørelse. Anonymkode: 21292...638
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 Det synes jeg er helt ok 😊 Anonymkode: bf927...aa0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #10 Skrevet 29. april 2018 I utgangspunktet helt ok. Men kan det bli mye splittelser i klassen pga foreldrenes reaksjoner? Mye drama? I såfall tror jeg at jeg ville bedte alle på vanlig bursdag, for så viktig er det ikke. Så kan heller vennegjengen dra å bade en annen helg Anonymkode: 3cc5c...bcf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #11 Skrevet 29. april 2018 Takk for alle svar vi ber de 5 han har lyst til og be nei er god klasse miljø så ingen er alene der Anonymkode: bdcad...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå