Gå til innhold

hva tenker dere om dette ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min går i en klasse der det er 15 gutter, han ønsker og invitere 5 stk, men foreldrene til de andre guttene er sure pga dette, han har 4 faste han henger med og ønsker og be dem + en gutt som akkurat har flytte hit, han har lyst til og dra på badeland, så har ikke råd til 16 gutter.

han blir 12. er flere av guttene som bor i gata derfor foreldrene har hørt dette.

Anonymkode: bdcad...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt innenfor å ikke invitere alle når man er så store som tolv, og fem av femten er helt greit. Men han må kunne leve med å ikke bli invitert til alle også.

Anonymkode: 012b6...852

Skrevet

Foreldre skal du som hovedregel hoppe og drite i.

Skrevet

Fem av femten er greit. Utelate fem av femten er ikke greit. Så det er helt innafor det dere gjør.

Anonymkode: cb519...7c7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fem av femten er greit. Utelate fem av femten er ikke greit. Så det er helt innafor det dere gjør.

Anonymkode: cb519...7c7

Dette!

Skrevet

Vi gjorde eksakt det - og fikk skryt av kontaktlæreren på skolen. 

Anonymkode: 3451b...dbe

Skrevet

Jeg forstår ikke at du gidder. Det kister da ikke så vanvittig å inkludere noen barn! 

Anonymkode: 0a091...cb1

Skrevet

Jeg tenker dette er helt greit når de er så store, og flott at dere inkluderer den nye. 😊

Om han f.eks bare hadde invitert 3 av de 4 han pleier å være sammen med så hadde det vært ugreit i min bok, selv om de fortsatt hadde vært i mindretall i klassen. Men det hadde jo selvsagt likevel vært deres avgjørelse.

Anonymkode: 21292...638

Skrevet

Det synes jeg er helt ok 😊

Anonymkode: bf927...aa0

Skrevet

I utgangspunktet helt ok. Men kan det bli mye splittelser i klassen pga foreldrenes reaksjoner? Mye drama? I såfall tror jeg at jeg ville bedte alle på vanlig bursdag, for så viktig er det ikke. Så kan heller vennegjengen dra å bade en annen helg

Anonymkode: 3cc5c...bcf

Skrevet

Takk for alle svar :)

vi ber de 5 han har lyst til og be :) nei er god klasse miljø så ingen er alene der

Anonymkode: bdcad...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...