Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Har fått massevis av pittesmå prikker over hele kroppen min. Skjedde i løpet av en dag eller noe. De er røde, men noen er litt hvite helt i tuppen. Merket det sist uke, tenkte ikke noe mer på det og trodde det skulle gå over, men de er der fortsatt. Noen som vet hva det kan være? Vet ikke om noe jeg er allergisk mot... Skal selvfølgelig ringe legen på mandag... Anonymkode: 712eb...580
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fuglelopper? Anonymkode: 9833d...22d Men de klør ikke.. det har jeg hat før, de var større og klødde som f! Anonymkode: 712eb...580
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Jegvhr sånne på stort sett hele kroppen,men verst på bein å overarmer. Hos meg er det tørhetsutslett, blir bedre om jeg smører ganske intenst i noen dager. Anonymkode: e2fd7...0e9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jegvhr sånne på stort sett hele kroppen,men verst på bein å overarmer. Hos meg er det tørhetsutslett, blir bedre om jeg smører ganske intenst i noen dager. Anonymkode: e2fd7...0e9 Kanskje det er grunnen. Skal prøve å smøre meg. Har aldri gjort det før.. og ikke byttet såpe heller...🤔 Eller... var tom for den vanlige dusjsåpa mi, og før jeg somla meg til å kjøpe ny brukte jeg shampoen på hele kroppen. Kan det være det kanskje? 😃 Mysteriet løst?😅🤔 Anonymkode: 712eb...580
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Jeg fikk mange røde prikker over hele overkroppen for ca 2 uker siden. De var bittesmå og ble plutselig kjempestore. Det var fuglelopper her.. håper ikke det er det du har for jeg ser fortsatt ut som en pizza... Anonymkode: 574a1...632
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 Høres ut som allergi Anonymkode: 36fa9...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå