Gå til innhold

Når tar overmydigheten over ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har ca 100. 000 på konto nå ,han er 5, har regnet grovt at han får ca 340.000 + konfrimasjon penger ( hvis han velger og komfirmere seg ) , det har han der når han er 18, tenkte og spare til han var 21, han får 1000 av meg hver mnd. 

jeg bare lurer på er det lurt for meg og sette disse pengene over i mitt navn? så får han de når han fyller 21 ( eller skal flytte, ha billappen eller studere) han får de selvsagt før hvis det trengs,men regner jo med at han går på skolen til han er ca 19 og et år i millitæret da er han ca 20,så vil jo i alle fall spare frem til 20 da.

håper noen vet dette :)

Anonymkode: 4ee00...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke spare i hans navn da han også ikke vil få stipend den dagen han skal studere..

Anonymkode: 504c1...730

Skrevet

Tror det er lurt som du tenker, altså opprett en egen konto på deg som er ment å være hans :) Så unngår dere mange utfordringer og problemer :) 

Anonymkode: c446d...578

Skrevet

Eldste datteren min arvet 3,2 mill. Det er overformynderiet som forvalter dem til hun blir 18 år. 

Anonymkode: ba26a...734

Skrevet

takk for svar :) da order jeg dette på mandagen

Anonymkode: 4ee00...dbe

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du bør ikke spare i hans navn da han også ikke vil få stipend den dagen han skal studere..

Anonymkode: 504c1...730

Men det må da være helt greit? Han trenger det jo ikke. La det gå til dem som ikke har en million på bok.

Anonymkode: a912c...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...