Gå til innhold

Dere som er skilt/ flyttet fra hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hverdagen? Økonomien? Hvordan er det å ikke være med barna deres hver dag?

Jeg har tenkt på å gå fra mannen i tre år nå. Jeg elsker han ikke lenger, og etter så lang tid ser jeg ikke lenger muligheten for at det bare er en «down periode».. Men tanken på å ikke se barna mine hver dag river i hjertet😢

Skal jeg fortsette å bli for barnas skyld? 

Anonymkode: 497c1...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverdagen går opp sånn akkurat. Jeg har god inntekt og har hus. Far flyttet til ny kjæreste, 70 mil fra oss, og har nesten ingen samvær med barna. Jeg har dem 100% og ingen familie her, men barna har vokst opp her og jeg vil ikke flytte dem. Vi har hverandre og vi har det bra❤️ 

Anonymkode: cd797...748

Skrevet

Strammer inn alt så jeg har råd til å leve fra dag til dag. Klarte meg egentlig fint til jeg ble syk. Etter det gikk alt i grus. 

Har barna hver dag. Far flyttet til ny kjæreste 150 mil unna, så han ser de kun hvis han gidder og han gidder annenhver jul og ei uke om sommeren. Da er det veldig deilig å ikke ha barna faktisk! 

Anonymkode: b157a...490

Skrevet

hverdagen går helt fint, men blir litt ekstra mas når man er alene og ene barnet har down syndrom,men har 4 stk, klarer oss fint økonomisk får en del ekstra for han med downs syndrom.

far har vert ute av bilde i et år nå, han flyttet til utlandet og ville ikke ha mer kontakt, så er alene med 4 stk på 6,4,2 og en nyfødt, der nest minste har downs syndrom

Anonymkode: 35f2a...790

Skrevet

faren dro når jeg var ca 1mnd på vei, så har aldri sett minste som er 2mnd nå

Skrevet

Ble forlatt da minste var 1 år, barna e rnå 7 og 5 og det er vanskelig enda, far har dem annenhver helg og en dag i uka og sutrer om at JEG har tatt barna fra ham, til barna, noe som er så sinnsykt at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på.

Anonymkode: 52be2...e4e

Skrevet

Klarer meg akkurat økonomisk.

Far har ungene annenhver helg og i ukedagene. I helgene får keg gjort mye husarbeid jeg ellers ikke rekker, er med venner, tar en tur ut, driver på med hobbyen min og sover mye, så fyller tiden. Savner de selvfølgelig, men kjenner jeg virkelig har godt av den helgen. 

Har møter eller kjeder meg den dagen i uka de er hos faren. :P Prøver med husarbeid eller å sove litt, men er for trøtt til å gjøre noe og klarer ikke å sove🙄

Anonymkode: 423a9...0e3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hverdagen går helt fint, men blir litt ekstra mas når man er alene og ene barnet har down syndrom,men har 4 stk, klarer oss fint økonomisk får en del ekstra for han med downs syndrom.

far har vert ute av bilde i et år nå, han flyttet til utlandet og ville ikke ha mer kontakt, så er alene med 4 stk på 6,4,2 og en nyfødt, der nest minste har downs syndrom

Gi deg..

Anonymkode: 1c0e9...d89

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gi deg..

Anonymkode: 1c0e9...d89

hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...