Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Hei! Vi kommer til å flytte etterhvert, men pga. lite leiligheter til leie kan det hende vi må ta det vi får. Jeg vurderer, dersom vi kun får tak i en toroms, å kjøpe inn en køyeseng. Altså at soverommet blir da 4åringen sitt, men at jeg sover nederst i køya og hun øverst. Er dette en veldig dum løsning? Jeg syns sovesofa i stua høres så utrolig stress ut, og vil helst unngå der så lenge som mulig. Og når tenker dere at hun er for stor til å "dele rom med mamma"? Anonymkode: c311c...b67
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Jeg og barnet delte rom til hun var 7 år. Det var hennes rom og så sov jeg også der. Gikk veldig bra. Gikk også bra da vi fikk større bolig med hver sine rom. Da sov hun så fint på eget rom og hadde ikke tatt 'skade' av å sove så lenge med mor😊 Anonymkode: 6e2a9...ab8
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Min toåring deler rom med oss. Har brukt skjermbrett til å skille av rommet slik at barnet får sitt eget hjørne Anonymkode: eefaf...646
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Hun er bare 4 år, så hun kan ligge lenge på samme rom som mamma enda. Min 12 år gamle nevø ligger på samme rom som pappaen sin pga plassproblemer, og det fungerer helt fint Anonymkode: 6cc0c...e8b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Det er da ikke et problem på mange år! Rommet må selvsagt være hennes, og du legger deg jo aldri når hun har besøk. Senere, når det kan bli snakk om å ha venner på overnatting kan du ligge i stuen de gangen det er aktuelt. Høres ut som en helt grei plan, tenker jeg. Anonymkode: 952c8...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå