Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Jeg husker at jeg var inne på ei nettside hvor man kunne hjelpe folk med å f eks frakte noe for noen om du skulle akkurat den veien der den skulle. Du kunne legge inn at "der" kjører jeg fra, og "der" skal jeg. Så kom det opp forskjellige oppdrag fra folk som trengte å frakte ting på veien. Føler nettstedet het noe med "på veien" eller "ta med på veien" eller noe. Peiling? Anonymkode: a5f9c...cf5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg husker at jeg var inne på ei nettside hvor man kunne hjelpe folk med å f eks frakte noe for noen om du skulle akkurat den veien der den skulle. Du kunne legge inn at "der" kjører jeg fra, og "der" skal jeg. Så kom det opp forskjellige oppdrag fra folk som trengte å frakte ting på veien. Føler nettstedet het noe med "på veien" eller "ta med på veien" eller noe. Peiling? Anonymkode: a5f9c...cf5 Denne? https://www.nimber.com/?ocid=20160211-mob-4252 Anonymkode: e202b...7b3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Stemmer! Takk! Anonymkode: a5f9c...cf5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stemmer! Takk! Anonymkode: a5f9c...cf5 Bare hyggelig Anonymkode: e202b...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå