Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Hva pleier dere og finner på i helgene og ferie? jeg trenger tips. Anonymkode: 7cc8d...ffb
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Kommer an på hvor i tenårene de er og hva de liker. Da min var 13-15, så dro vi på museer og kafeer og spiste middag ute. Eller hadde film og godiskveld hjemme etter tur i skogen eller vi kjørte til et sted og gikk tur langs sjøen. Er ikke kravstor den jeg har. Metter ungdomsskolen, så ordner hun seg selv. Er ikke kult å henge med mamma lenger, men hender vi tar en lunsj i byen her av og til om hun har tid. Anonymkode: 1e498...dee
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Sist snart 18 åringen var med på ferie var vi på finøyelsesparker, blantannet Astrid Lindgrens verden og Legoland. Han var da 15. Han stortrivdes. Var også på besøk hos familie på samme turen. Året før var vi på ferie hvor vi kjørte gokart, var på stranda, butikker, badeland og slike opplevelser. Det er det de er vant med, så han/ de liker det og. I år skal han være med bare noen dager, da vi skal i 60 års dag til min tante, så tar han fly hjem for å jobbe. 13 åringen blir med til Sverige hvor vi camper ei ukes tid. Anonymkode: 3d931...daa
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 mine tenåringer er 15 og 17, så de vil helst henge med vennene sine og ikke familien i helgene, de er mye med oss på hverdagen da ,de har en del lekser og slike ting, så de er sjelden ute da. er stort sett de på 12 og 5 vi finner på noe med i helgene Anonymkode: 45f75...385
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Min tenåring foretrekker å tilbringe tid med venner / på nett. Ikke så mye snakking mellom oss, bortsett fra "god morgen" og "god natt". Anonymkode: 1ec64...bc9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Høres ut som min te 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min tenåring foretrekker å tilbringe tid med venner / på nett. Ikke så mye snakking mellom oss, bortsett fra "god morgen" og "god natt". Anonymkode: 1ec64...bc9 Høres ut som min tenåring. Kun nett og vil ikke finner på så mye med meg lenger... lettere å finne på ting med 12 åring. Anonymkode: 7cc8d...ffb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 Nå er mine 14, 11 og 5 så det er ikke sånn at eldste bestemmer, men vi finner noe som passer alle. Fornøyelsesparker og sånt er gull enda. I fjor var vi to uker i syden. I sommer skal vi ingenting. Hun henger med venner i helgene Anonymkode: 0e1ce...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå