Annanym Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Er ledig stilling som museumspedagog i nabobyen, og jeg vurderer sterkt å søke. Jeg har den utdannelsen de søker etter, og jobben virket utrolig kjekk! Er det noen som jobber som museumspedagog og kan si noe om hverdagen? Vet at det innebærer noe helg- og kveldsjobbing. Det går helt fint. Hva tjener en museumspedagog i forhold til feks en lærer i grunnskolen?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Hva i all verden har et museum og pedagogikk til felles? Anonymkode: bb3ce...475
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 Det varierer helt fra sted til sted. Min mann jobber kun vanlige arbeidstider og tjener like mye som meg som er lektor i vgs. Anonymkode: d4b0f...3ea
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva i all verden har et museum og pedagogikk til felles? Anonymkode: bb3ce...475 Pedagoger er formidlere. Altså skal en museumspedagog finne måter å formidle samlingene museet forvalter til publikum, oftest barn og unge. Flott at de søker etter det jeg tolker som pedagogisk kompetanse hos deg hi! Her ansatte museene konsekvent folk med fagkompetanse innenfor museenes samlinger men uten formidligskompetanse. Det så eb på tilbudet. Jeg ga opp og endte som formidler i en annen kulturinstitusjon som viste seg å passe enda bedre. Anonymkode: 038aa...0d2
Annanym Skrevet 27. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2018 Takker for svar! Får sende inn en søknad, så får vi se😊
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Så spennende jobb, lykke til!! Anonymkode: 36be7...e2c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 Oi! Det har jeg aldri hørt om før! Høres utrolig spennende ut 😃 Anonymkode: bd557...1a9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pedagoger er formidlere. Altså skal en museumspedagog finne måter å formidle samlingene museet forvalter til publikum, oftest barn og unge. Flott at de søker etter det jeg tolker som pedagogisk kompetanse hos deg hi! Her ansatte museene konsekvent folk med fagkompetanse innenfor museenes samlinger men uten formidligskompetanse. Det så eb på tilbudet. Jeg ga opp og endte som formidler i en annen kulturinstitusjon som viste seg å passe enda bedre. Anonymkode: 038aa...0d2 Takk for svar! 😊 til hi: lykke til med jobbsøkingen! Anonymkode: bb3ce...475
Annanym Skrevet 27. april 2018 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2018 Har jobbet som lærer i snart 20 år. Trives forsåvidt, men savner å fokusere mer på formidling. Slik ting er nå, er det mye møter og andre ting som ikke har med elevene/ undervisning å gjøre. Tenker at det hadde vært spennende å prøvd noe annet, samtidig som det er litt skummelt bare det å søke! Men må bare gjøre det. Slettes ikke sikkert jeg får jobben, men må gjøre et forsøk😊!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå