Gå til innhold

Jeg må da være grusom...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker mannen min død, orker ikke dette ekteskapet lengre etter alle kommentarer og hendelser. Tør/kan ikke gå fra han! (pga penger, unger osv) 

Måtte bare få det ut 

Anonymkode: 612b1...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis du ønsker et annet menneske død, dine barn sin pappa, ja da er du et grusomt menneske.

Anonymkode: b3688...689

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du ønsker et annet menneske død, dine barn sin pappa, ja da er du et grusomt menneske.

Jeg vet det! Men pappa og pappa, spermdonor vil jeg kalle det. 

Tror jeg trenger hjelp / noen å snakke med 

Skrevet

Ta kontakt med fvk. Du kan få time der alene. Om du trenger hjelp til å komme deg ut av forholdet vet de også om hvilke muligheter som fins.

Lykke til!

Anonymkode: 558a9...956

Skrevet

Min mor levde noen år med en psykopat, og når hun hver kveld satt og ønska å få en telefon om at han hadde omkommet i bilulykke fant hun ut at det vær på tide å gå.

Så vær så snill - jeg har vært barn i slik situasjon, GÅ! Krisesenter og sosialkontor. Penger er ikke alt, trygg oppvekst er så mye mer. 

Så det grusomme er nødvendigvis ikke at du ønsker din mann død, men at du ikke tar ansvar for ungene dine og lar en slik relasjon prege livene deres.

Anonymkode: 09bb2...4d9

Skrevet

Jeg har vært der. Å komme over en mann og ikke ha en følelse igjen og fortsatt bo med han er slitsomt.

Spesielt om følelsene er vekke av gode grunner. Jeg hatet min til slutt. Viste finger til ryggen hans når han snudde seg og trampet på dressen hans. Høres helt sykt ut. Men jeg hadde så mye innestengt sinne etter så dårlig behandling, spesielt når jeg var på det aller mest sårbare som rett før og ette fødsler.

Stor klem til deg💕

Anonymkode: bd38e...1b3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært der. Å komme over en mann og ikke ha en følelse igjen og fortsatt bo med han er slitsomt.

Spesielt om følelsene er vekke av gode grunner. Jeg hatet min til slutt. Viste finger til ryggen hans når han snudde seg og trampet på dressen hans. Høres helt sykt ut. Men jeg hadde så mye innestengt sinne etter så dårlig behandling, spesielt når jeg var på det aller mest sårbare som rett før og ette fødsler.

Stor klem til deg💕

Takk ❤️

Er ikke så lett dette! Vet hva jeg burde, men terskelen er så høy! 😢

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk ❤️

Er ikke så lett dette! Vet hva jeg burde, men terskelen er så høy! 😢

Jeg vet.. jeg hadde alt. Perfekt fasade, hytte, hus, biler og hund. Folk fikk sjokk når jeg gjorde det slutt. Men jeg hadde ikke levd i dag, hvis ikke. Jeg mistet veldig mye når jeg slo opp. Men vant meg selv. 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet.. jeg hadde alt. Perfekt fasade, hytte, hus, biler og hund. Folk fikk sjokk når jeg gjorde det slutt. Men jeg hadde ikke levd i dag, hvis ikke. Jeg mistet veldig mye når jeg slo opp. Men vant meg selv. 

❤️

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker mannen min død, orker ikke dette ekteskapet lengre etter alle kommentarer og hendelser. Tør/kan ikke gå fra han! (pga penger, unger osv) 

Måtte bare få det ut 

Med alle støtteordninger vi har her i landet kan du og blr du for deg og ungenes skyld!

Anonymkode: ed25c...10d

Skrevet

Du skal ikke føle deg grusom fordi du tenker sånn! Det er faktisk veldig vanlig å tenke sånn hvis man ønsker å avslutte et forhold men ikke vet hvordan man skal klare det. Det hadde vært så enkelt om den personen bare ble borte... Du får samle mot og krefter og gjøre noe med det. Lykke til! 

Anonymkode: 0520b...5c8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du skal ikke føle deg grusom fordi du tenker sånn! Det er faktisk veldig vanlig å tenke sånn hvis man ønsker å avslutte et forhold men ikke vet hvordan man skal klare det. Det hadde vært så enkelt om den personen bare ble borte... Du får samle mot og krefter og gjøre noe med det. Lykke til! 

Altså - for ordens skyld: samle mot og krefter til å avslutte forholdet. Ikke til å ta livet av han...

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså - for ordens skyld: samle mot og krefter til å avslutte forholdet. Ikke til å ta livet av han...

Ha-ha... nå måtte jeg le høyt! :D  Men like greit å presisere ;)

Hi - du kan gå ut av forholdet om du vil. Årsakene du nevner er bare unnskyldninger du bruker for å ikke ta tak i situasjonen. Dette forholdet er ikke bra for deg, og dermed heller ikke bra for barna dine!

Er du redd mannen, da tar du rett og slett med deg barna og søker hjelp på et krisesenter. Hvis du ikke er redd ham, be om timer alene på familievernkontoret og ta det derfra. Som andre sier, du vil greie deg økonomisk, det finnes hjelp å få.

Er dette et så usunt forhold som du gir inntrykk av så kan ikke all verdens materiell velstand kompensere for det å bli brutt ned psykisk og samtidig la ungene vokse opp i et usunt hjem.

Den terskelen er akkurat så høy som du selv gjør den til. Du kan gå over den mandag morgen (ringe fvk eller krisesenter), eller du kan bygge den enda høyere selv. Du må gjøre et valg. Vil du ta ansvar og skape et bedre liv for deg og barna, eller ikke...

Anonymkode: e0a06...de3

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det! Men pappa og pappa, spermdonor vil jeg kalle det. 

Tror jeg trenger hjelp / noen å snakke med 

Er han fysisk eller psykisk slem med deg og ungene? Ta kontakt med fastlege, så kan få noen å snakke med og sortere tankene dine. Ta og kontakt med fvk for å se om de kan hjelpe dere. Selvsagt kan du klare deg uten han sine penger

Skrevet

Vet, vet... Akkurat nå er det ingen leiligheter store nok her omkring heller 

Skrevet

En annen ting er at jeg er ganske sikker på å miste jobben om jeg drar, da han har ganske mye å si ang det 

Åh! Så jævlig vanskelig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...