Gå til innhold

Hvilken bh-størrelse bruker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor kjøper du bh'ene dine hen?

Anonymkode: 5d4a3...f32

De to jeg har, ble kjøpt på Underverker(?!).no for et par år siden. Har desperat behov for nye/flere, så skal saumfare nettbutikker i helgen.

Anonymkode: 9dff0...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De to jeg har, ble kjøpt på Underverker(?!).no for et par år siden. Har desperat behov for nye/flere, så skal saumfare nettbutikker i helgen.

Anonymkode: 9dff0...b78

Bravissimo.co.uk kan være verdt et forsøk! Føler med deg, det er ikke lett å finne noe skikkelig selv om man bare har behov for litt annerledes størrelser, for deg må det være nesten umulig! 

Anonymkode: 80bc0...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre pupp er 70G , og venstre er 70D, akkurat nå. 

Jeg ammer, og kun høyre funker som den skal 😅 

Men til vanlig (utenom sv.skap/amming) så er jeg (liten)70C 

Anonymkode: 693b6...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 95 C/D nå. Gjennomgikk brystreduksjon i 2006, gikk fra 85F til 85C, veldig deilig. Har dessverre gått opp 25 kilo etter reduksjon, men fortsatt fornøyd. Er forøvrig 180 cm høy. 

Anonymkode: a62fd...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 70 F. Har gått opp fra 70 E, puppene vokser, men legger ikke på meg rundt ryggen, ikke gravid.

Hi, er du innom Oslo så gå innom "Det lille under" på Paleet, øverst i Karl Johans gate. De er veldig gode på å tilpasse bh'er! Og de har "alle" størrelser.  Du burde forsøke Primadonna sin bh som heter "Satin", den har suveren passform og komfort for oss med store bryst ift. omkrets.

Jeg løser trening med å bruke en av mine eldre Satin under en stram trenings-bh, det holder dem faktisk bra på plass. Men ingen ternings-bh'er alene er nok. Men kombinasjonen med en bh som sitter, støtter og deler brystene med bøyler og en treningsbh utenpå gjør at det blir minimal bevegelse i puppene. Jeg har en gammel Rönisch-trenings-bh som fungerer sammen med Satin'en, men det er stor forskjell på ulike treningsbh'er, så det jeg gjør når jeg må ha en ny trenings-bh er å ta på en av mine gamle Satin'er, på med trenings-bh'en utenpå, og så står jeg og hopper i prøverommet ;)  Sier gjerne fra til den av personalet i sportsbutikken som har hjulpet meg, så de er forberedt om de hører/ser at jeg hopper ;) Sist jeg kjøpte syntes hun i butikken at det var genialt, for det hadde hun aldri kommet på selv (hun hadde omtrent samme størrelse som meg på brystene) og hun sa at det skulle hun anbefale andre kunder å gjøre også. Så hopp i vei i treningsrommet ;)

For å unngå "tyrenakke" så er det trening som skal til - trene bakside rygg og ellers gode holdnings-/stabilitetsøvelser, tøye hoftebøyerne og brystmusklene regelmessig. Slike tyrenakker kan minskes, men det kan ta litt tid.

Anonymkode: 741d5...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 70 F. Har gått opp fra 70 E, puppene vokser, men legger ikke på meg rundt ryggen, ikke gravid.

Hi, er du innom Oslo så gå innom "Det lille under" på Paleet, øverst i Karl Johans gate. De er veldig gode på å tilpasse bh'er! Og de har "alle" størrelser.  Du burde forsøke Primadonna sin bh som heter "Satin", den har suveren passform og komfort for oss med store bryst ift. omkrets.

Jeg løser trening med å bruke en av mine eldre Satin under en stram trenings-bh, det holder dem faktisk bra på plass. Men ingen ternings-bh'er alene er nok. Men kombinasjonen med en bh som sitter, støtter og deler brystene med bøyler og en treningsbh utenpå gjør at det blir minimal bevegelse i puppene. Jeg har en gammel Rönisch-trenings-bh som fungerer sammen med Satin'en, men det er stor forskjell på ulike treningsbh'er, så det jeg gjør når jeg må ha en ny trenings-bh er å ta på en av mine gamle Satin'er, på med trenings-bh'en utenpå, og så står jeg og hopper i prøverommet ;)  Sier gjerne fra til den av personalet i sportsbutikken som har hjulpet meg, så de er forberedt om de hører/ser at jeg hopper ;) Sist jeg kjøpte syntes hun i butikken at det var genialt, for det hadde hun aldri kommet på selv (hun hadde omtrent samme størrelse som meg på brystene) og hun sa at det skulle hun anbefale andre kunder å gjøre også. Så hopp i vei i treningsrommet ;)

For å unngå "tyrenakke" så er det trening som skal til - trene bakside rygg og ellers gode holdnings-/stabilitetsøvelser, tøye hoftebøyerne og brystmusklene regelmessig. Slike tyrenakker kan minskes, men det kan ta litt tid.

Anonymkode: 741d5...e04

Takk!

Anonymkode: b3efd...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85A. Brei brystkasse med små pupper. Ungene ler seg skakk når jeg kan stjele deres bh.er de har vokst ut av (kan ha mindre rundt livet, men klarer ikke noe som strammer. Så når de er litt utvasket går det greit) Nesten så jeg vurderer silikon bare for å få litt kvinnelige former for jeg fyller ikke ut bh... men vil ikke ha store pupper, bare pupper som er pupper og ikke noe slapt vev som må stappes inn i en bh med to vorter på. Ikke alt på kroppen som blir like fint etter to fødsler og rast alt for mye ned i vekt. 

Anonymkode: c3c26...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

70 E. Umulig å finne bh-er i Norge under 800 kr, handler i England.

Anonymkode: 8d565...5cc

Bruker 70/75 DD-F, kjøper bh-ene mine på Cubus og Lindex! De har store størrelser :)

Anonymkode: f55be...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bruker 70/75 DD-F, kjøper bh-ene mine på Cubus og Lindex! De har store størrelser :)

Anonymkode: f55be...386

Mente DD-E ;)

Anonymkode: f55be...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

80K/L i norsk størrelse

Anonymkode: 5d4a3...f32

Fins det???

Anonymkode: cc6c4...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm høy, litt over 70 kg. 

85 c og d

Foretrekker Wacoal bh (fra USA). 

Wacoal awareness bra er en drøm! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fins det???

Anonymkode: cc6c4...541

Ja, selvsagt finnes det... Var en annen dame her som hadde M. Forstellet gikk opp 3 størrelser etter at jeg var ferdig med å amme første gang. Denne gangen gikk den opp to størrelser til, men er ikke ferdig med å amme denne gangen så aner ikke hvor jeg ender opp denne gangen.

Anonymkode: 5d4a3...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.4.2018 den 12.35, Anonym bruker skrev:

HI her. 

Jeg har det på samme måte. 167 høy og 68 kg. Finner aldri noen pene topper eller bluser. Ser ut som en hore i alt, til og med enkle t-skjorter. Kjøper jeg en tunika, blir jeg et telt. Jeg kan ikke løpe, bare gå, ellers spretter puppene veggimellom og det gjør vondt. Skuldrene er slitne konstant, og jeg tror til og med at jeg har utviklet en slags tyrenakke pga vekten av puppene. 

Vet ikke om jeg tør å operere, har hørt det er vondt lenge etterpå...

Anonymkode: b3efd...450

Min mor gjorde det nettopp. Har aldri angret.

Anonymkode: 8c308...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65H er min normale størrelse, veier 56 kg. Nå er jeg gravid og gruer meg skikkelig til puppene begynner å vokse, for hvirdan i alle dager skal jeg finne bh i 65 omkrets med enda større cup?

Anonymkode: 3404a...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75E. 

De er egentlig litt for små for meg. Kjøpte 80F, men det ble altfor stort igjen så kanskje 80E hadde passet!? Ev. 75F.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...