Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #1 Skrevet 27. april 2018 Jeg og min mann fikk nylig tvillinger, de er 1mnd imorgen, har 3 fra før på 12, 14 og 16, jeg elsker mannen min så mye,men blir så sliten av svigermor, hun tar ingen hensyn til at jeg er sliten,kommer og går som hun vil hele dagen, mannen begynner på jobb på mandag, og da sa han at jeg ønsket og være i fred, da ble hun veldig fornærmet, og har ikke sett henne siden tirsdag, og hun tar heller ikke tlf. nest elsde skal konfirmere seg neste søndag, og hun skulle hjelpe oss med forbredelsen,maten og bake en kake,men er veldig redd for hun trekker seg nå, jeg bryr meg ikke om det, bare deilig at hun er borte da hun ikke repektere eller tar hensyn til meg, men veldig trist for mannen og de 3 elsde sønnene mine, tvilling jenta og gutten forstår jo ikke det uansett. Hvordan kan vi fikse dette ? for min del, hadde det ikke gjort noe om hun ikke ville ha mer kontakt ,men hun er veldig viktig for mannen og de elsde sønnene, så hvordan hadde du prøvd og fikse det ? mannen har også vert bortom henne,men hun lukker ikke opp, de 2 elsde skal prøve idag Anonymkode: 1cf94...94e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Om dere ikke får kontakt, så skriv et brev. Vær ærlig om hva som er helt og hva som kan gjøres. Vær saklig og prøv og ikke gjøre det verre enn det er, da blir hun nok i forsvar igjen. Anonymkode: ebfa7...e5d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 takk for svar. flere meninger ? Anonymkode: 1cf94...94e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 La hun være i fred så tar det nok ikke lang tid før hun kommer luskende. Hun er en dramaqueen som elsker å føle seg viktig og 'såret'. Kjenner jeg typen rett så tror hun ikke at dere kommer til å klare å fikse konfirmasjonen selv og kommer for å trø til når hun har fått furta fra seg. Nyt freden så lenge det varer, er mitt tips Anonymkode: 3cd30...1a2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Jeg hadde ikke gjort noe som helst. Dramadronninger over tre år lager jeg ikke styr for, og svigermødre får barna deres deale med, så håndterer jeg min egen. Anonymkode: 29d57...e39
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 Så lenge dere er sikker på at hun lever, at hun ikke har stupa på stuegulvet, så synes jeg dere skal la henne være, så kommer hun nok tuslende tilbake Anonymkode: 28df1...b5a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #7 Skrevet 27. april 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og min mann fikk nylig tvillinger, de er 1mnd imorgen, har 3 fra før på 12, 14 og 16, jeg elsker mannen min så mye,men blir så sliten av svigermor, hun tar ingen hensyn til at jeg er sliten,kommer og går som hun vil hele dagen, mannen begynner på jobb på mandag, og da sa han at jeg ønsket og være i fred, da ble hun veldig fornærmet, og har ikke sett henne siden tirsdag, og hun tar heller ikke tlf. nest elsde skal konfirmere seg neste søndag, og hun skulle hjelpe oss med forbredelsen,maten og bake en kake,men er veldig redd for hun trekker seg nå, jeg bryr meg ikke om det, bare deilig at hun er borte da hun ikke repektere eller tar hensyn til meg, men veldig trist for mannen og de 3 elsde sønnene mine, tvilling jenta og gutten forstår jo ikke det uansett. Hvordan kan vi fikse dette ? for min del, hadde det ikke gjort noe om hun ikke ville ha mer kontakt ,men hun er veldig viktig for mannen og de elsde sønnene, så hvordan hadde du prøvd og fikse det ? mannen har også vert bortom henne,men hun lukker ikke opp, de 2 elsde skal prøve idag Anonymkode: 1cf94...94e Hadde dratt på besøk og snakket med henne, og forklart hvordan du har det og at du trenger grenser. Si også at du ikke vil såre henne på noen måte, og håper hun fortsatt vil komme på besøk og være der for dere og dere for henne, men du MÅ ha de grensene hvis det skal fungere. Hører du ikke noe etterpå så la det ligge, hun tar nok kontakt igjen... Ikke baser deg på at hun hjelper til med konfirmasjonen, men du kan si at det er hyggelig hvis hun vil være med å lage til. Anonymkode: d2141...529
Anonym bruker Skrevet 27. april 2018 #8 Skrevet 27. april 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og min mann fikk nylig tvillinger, de er 1mnd imorgen, har 3 fra før på 12, 14 og 16, jeg elsker mannen min så mye,men blir så sliten av svigermor, hun tar ingen hensyn til at jeg er sliten,kommer og går som hun vil hele dagen, mannen begynner på jobb på mandag, og da sa han at jeg ønsket og være i fred, da ble hun veldig fornærmet, og har ikke sett henne siden tirsdag, og hun tar heller ikke tlf. nest elsde skal konfirmere seg neste søndag, og hun skulle hjelpe oss med forbredelsen,maten og bake en kake,men er veldig redd for hun trekker seg nå, jeg bryr meg ikke om det, bare deilig at hun er borte da hun ikke repektere eller tar hensyn til meg, men veldig trist for mannen og de 3 elsde sønnene mine, tvilling jenta og gutten forstår jo ikke det uansett. Hvordan kan vi fikse dette ? for min del, hadde det ikke gjort noe om hun ikke ville ha mer kontakt ,men hun er veldig viktig for mannen og de elsde sønnene, så hvordan hadde du prøvd og fikse det ? mannen har også vert bortom henne,men hun lukker ikke opp, de 2 elsde skal prøve idag Anonymkode: 1cf94...94e La det ligge. La henne være sur. Anonymkode: fca83...3f4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #9 Skrevet 28. april 2018 Takk. guttene var innom i går, lukket ikke opp for de heller,men de så hun satt og så på tven og tok tv høyere når de ringte på og døra var også åpen , så vet hun lever. så da tar vi rådene deres og lar henne være Anonymkode: 1cf94...94e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #10 Skrevet 28. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk. guttene var innom i går, lukket ikke opp for de heller,men de så hun satt og så på tven og tok tv høyere når de ringte på og døra var også åpen , så vet hun lever. så da tar vi rådene deres og lar henne være Anonymkode: 1cf94...94e At hun ignorerer barna dine er helt sykt. La henne sture i fred. Dette må mannen din håndtere, er faktisk ikke din mor. Anonymkode: 4c73a...983
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #11 Skrevet 28. april 2018 BW? Veldig likt hennes skrivemåte. Har visst begynt med ny type falske tråder. Anonymkode: 6f517...26c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #12 Skrevet 28. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk. guttene var innom i går, lukket ikke opp for de heller,men de så hun satt og så på tven og tok tv høyere når de ringte på og døra var også åpen , så vet hun lever. så da tar vi rådene deres og lar henne være Anonymkode: 1cf94...94e Hun er jo slem og bortskjemt. Hvis hun ikke kan tåle en normal mellomting mellom omtrent bosatt hos dere, grenseløs atferd og null kontakt, nekte å se dere - ja, da er hun ikke helt normal. Anonymkode: fca83...3f4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2018 #13 Skrevet 28. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk. guttene var innom i går, lukket ikke opp for de heller,men de så hun satt og så på tven og tok tv høyere når de ringte på og døra var også åpen , så vet hun lever. så da tar vi rådene deres og lar henne være Anonymkode: 1cf94...94e Hvis døra var åpen, hvorfor gikk de ikke inn? Vet ikke med dere, men jeg har alltid gått rett inn hjemme hos mine foreldre og besteforeldre, har selvfølgelig ringt/banket på først, men venter aldri til noen åpner døra for med meg mindre det er låst. Hvis døra er ulåst, så vil jeg se på det som en invitasjon til å komme inn. Få mannen til å gå inn og snakke ordentlig med henne, særlig ang konfirmasjon, som er viktig for barnet deres. Anonymkode: 10d0b...dcf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis døra var åpen, hvorfor gikk de ikke inn? Vet ikke med dere, men jeg har alltid gått rett inn hjemme hos mine foreldre og besteforeldre, har selvfølgelig ringt/banket på først, men venter aldri til noen åpner døra for med meg mindre det er låst. Hvis døra er ulåst, så vil jeg se på det som en invitasjon til å komme inn. Få mannen til å gå inn og snakke ordentlig med henne, særlig ang konfirmasjon, som er viktig for barnet deres. Anonymkode: 10d0b...dcf Å skru opp volumet på tv-n når noen banker på er virkelig IKKE en invitasjon til å gå inn... Anonymkode: fca83...3f4
Mostly Harmless Skrevet 29. april 2018 #15 Skrevet 29. april 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis døra var åpen, hvorfor gikk de ikke inn? Vet ikke med dere, men jeg har alltid gått rett inn hjemme hos mine foreldre og besteforeldre, har selvfølgelig ringt/banket på først, men venter aldri til noen åpner døra for med meg mindre det er låst. Hvis døra er ulåst, så vil jeg se på det som en invitasjon til å komme inn. Få mannen til å gå inn og snakke ordentlig med henne, særlig ang konfirmasjon, som er viktig for barnet deres. Anonymkode: 10d0b...dcf Jeg tenker det bare var fornuftig av barna å ikke gå inn, jeg. Meget mulig hun bare ville spille ekstra kostbar og ønsket de skulle komme, men kan jo like gjerne være hun ville tatt dramaet opp et hakk til og kastet dem på dør. Alt hun gjør signaliserer at hun vil furte og vise sin misnøye ved avvisning, og det er ikke alltid lett å vite når folk som bruker den taktikken er klar for å godsnakkes med. Min erfaring er at det blir minst drama om man ikke prøver å blidgjøre. Man bør ikke svare ned samme mynt, men ingen grunn til å legge seg langflat og trygle om kontakt heller.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #16 Skrevet 29. april 2018 Takk. vi kommer til og la henne være frem til fredagen, hvis hun ikke kommer til oss først. da får hun sture ferdig Anonymkode: 1cf94...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå